eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO GMINY KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI Sp. z o.o., PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I UJĘCIA WODY W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Konstantynów Łódzki: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO GMINY KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI Sp. z o.o., PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I UJĘCIA WODY W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM
Numer ogłoszenia: 386090 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. , ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, faks 042 2111306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO GMINY KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI Sp. z o.o., PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I UJĘCIA WODY W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) Odbiorze nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach udostępnionych przez Wykonawcę, zlokalizowanych na terenie nieruchomości Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 44 i ul. Wodociągowej 7 w Konstantynowie Łódzkim, w ilości ok. 1480m3/rok: a) kontener 7m3 w ilości około 1060m3/rok - niesegregowane odpady komunalne, b) pojemnik 1100l w ilości około 390m3/rok - niesegregowane odpady komunalne, c) pojemnik 240l w ilości około 30m3/rok - niesegregowane odpady komunalne. 1.1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udostępnił Zamawiającemu nieodpłatnie: - kontenery 7m3 - 3szt., - pojemniki 1100l - 8szt., - pojemniki 240l - 4szt. 1.2) Kody odpadów będących przedmiotem odbioru, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z dnia 8 października 2001 r. z późn. zm.): 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 01 35* - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe jak meble, lodówki, sprzęt RTV, AGD itp. (kod odpadu: 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36), który odbywał się będzie jeden raz w miesiącu (w ramach wynagrodzenia Wykonawcy podanego w ofercie). 1.3) Zamawiający przewiduje następującą organizację odbioru odpadów: - odbiór nieczystości z kontenerów 7m3 - w czwartki, - odbiór nieczystości z pojemników 1100l - w poniedziałki i piątki, - odbiór nieczystości z pojemników 240l - w poniedziałki i piątki. 2) Odbiorze i obróbce odpadów: a) skratki (kod odpadu 19 08 01) w ilości około 1Mg/m-c. Odpad powstaje na przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Łaskiej w Konstantynowie Łódzkim, b) zawartość piaskowników (kod odpadu 19 08 02) w ilości około 1MG/rok. Odpad powstaje podczas czyszczenia wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i jest gromadzony na terenie Przedsiębiorstwa przy ul. Jana Pawła II 44, c) osady z klarowania wody (kod 19 09 02) w ilości około 1Mg/rok. Odpad w postaci osadu powstaje w procesie uzdatniania wody (płukanie filtrów żwirowych) w Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wodociągowej 7, d) inne nie wymienione odpady (kod 19 09 99) w ilości około 1Mg/rok. Odpad w postaci żwiru o różnej granulacji powstaje w Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wodociągowej 7. 2.1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udostępnił Zamawiającemu nieodpłatnie: - pojemniki 1100l - 1szt. na skratki. 2.2) Zamawiający przewiduje następującą organizację odbioru odpadów: - odbiór nieczystości z pozycji 2a - będzie się odbywał raz w miesiącu. Nastąpi to po telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kontenera w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia oraz do podstawienia nowego kontenera. - odbiór nieczystości z pozycji od 2b do 2d - będzie się odbywał po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Wykonawca wraz z ofertą składa zezwolenie uprawnionego organu na wykonywanie działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Jana Pawła II 44 w sekretariacie - pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.