eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Nowa Ruda: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I.
Numer ogłoszenia: 385926 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339320 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623) w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 branża ogólnobudowlana (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 1.978.671,41 zł netto), Część 2 branża instalacje sanitarna (przewidywana wartość robót wynosi 15.000,00 zł netto), Część 3 branża instalacje elektryczne (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 89.270,35 zł netto), Część 4 branża drogowa (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 316.016,08 zł netto). Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: branża ogólnobudowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne OWAN inż. Andrzej Owsianka, Stary Dwór 6, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49466,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: branża instalacje sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o. o., ul. Wrocławska 5, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: branża instalacje elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o. o., ul. Wrocławska 5, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2231,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5535,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: branża drogowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne OWAN inż. Andrzej Owsianka, Stary Dwór 6, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.