eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Nowa Ruda: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I.
Numer ogłoszenia: 339320 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623) w ramach zadania pn. Sięgaj wyżej - rewitalizacja miasta poprzez adaptacje poprzemysłowego szybu kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie na ściankę wspinaczkowa - etap nr I. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 branża ogólnobudowlana (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 1.978.671,41 zł netto), Część 2 branża instalacje sanitarna (przewidywana wartość robót wynosi 15.000,00 zł netto), Część 3 branża instalacje elektryczne (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 89.270,35 zł netto), Część 4 branża drogowa (przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 316.016,08 zł netto). Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej 2 usługi polegające na: pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu inwestycyjnego w branży zgodnej z częścią zamówienia, której oferta dotyczy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż, dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: dla części nr 1 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; dla części nr 2 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dla części nr 3 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; dla części nr 4 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, poprzez wskazanie jednej osoby do pełnienia dwóch funkcji, w sytuacji kiedy osoba ta spełnia wymienione w SIWZ warunki dla tych stanowisk.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Nowej Rudzie, ul. Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Nowej Rudzie, ul. Rynek 1, pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: branża ogólnobudowlana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 1.978.671,41 zł netto. Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: branża instalacje sanitarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wartość robót wynosi 15.000,00 zł netto. Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: branża instalacje elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 89.270,35 zł netto. Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: branża drogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 316.016,08 zł netto. Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: sprawdza w terminie do 4 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie; dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż; zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie dotyczy Inspektora wiodącego - branża ogólnobudowlana; organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie uzupełniających, dodatkowych, weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.