Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Pionki: Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne
Zakres robót obejmuje:
Numer ogłoszenia: 385422 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne Zakres robót obejmuje:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia drogowego w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia Zakres robót obejmuje:budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 763 zasilanie ze stacji transf. Czarna 3 - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10,5/6, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1,montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-100 - szt. 17 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 5 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 51, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m) Budowa oświetlenia drogowego w m. Stoki Zakres robót obejmuje: budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 383 zasilanie ze stacji transf.Stoki 4 - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10,5/10, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1, montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 8 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 24, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-20m + pręt stalowy fi 16 (2x3m) Budowa oświetlenia drogowego w m. Brzeziny Zakres robót obejmuje: dowieszenie przewodu oświetleniowego - m. 379 AsXSn 2x35mm2 na istniejących słupach n.n, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1, montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 9 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 27, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m) Budowa oświetlenia drogowego w m. Zadobrze/Poświetne Zakres robót obejmuje: budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 234 zasilanie ze stacji transf. Jedlnia - Oczyszczalnia Ścieków - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2 ,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10/4,3c, E-10,5/10, budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 206, zasilanie ze stacji transf.Poświętne - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2 ,zastosowane słupy typu ŻN-10/200,E-10,5/10, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1,montaż podstawy bezpiecznikowej PB-1 250A - szt. 2 w rozdzielnicy RS montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 11 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 4 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 33, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) Szczegółowe informacje dot. Wadium w pkt. 13 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje podstawową kadrą do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót objętym niniejszym zamówieniem, posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane ( zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm./) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.) w specjalności: - samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- minimum 1 osoba- załącznik nr 2 do SIWZ - oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.00,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa grilla miejskiego
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Wymiana nieefektywnych sodowych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED w Gminie Żabia Wola w ramach programu: Rozświetlamy Polskę
- zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne - wymiana opraw na typu LED
- Modernizacja oświetlenia na stadionie
- Przebudowa drogi ul. Ptasiej w miejscowości Droszków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.