eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Oczyszczanie miasta Wąbrzeźno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Wąbrzeźno: Oczyszczanie miasta Wąbrzeźno.
Numer ogłoszenia: 385242 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta Wąbrzeźno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje całoroczne oczyszczanie miasta Wąbrzeźno. Zakres utrzymania czystości w okresie zimowym obejmuje w szczególności: 1.Oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników, placów, parkingów, dróg oraz zwalczanie gołoledzi, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku akcji zimowej ( piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi). Zamówienie realizowane będzie na terenach wymienionych w Planie Akcji Zima i innych terenach komunalnych zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Usuwanie zalęgającego na poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów. W przypadku wywozu śniegu wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia prowadzonych robót specjalistycznym oznakowaniem (barierki, pachołki, itp.) 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu codziennie do godz. 8.00 szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem zadań do wykonania w danym dniu (dotyczy tylko dni, w których następuje odśnieżanie dróg, usuwanie z nich gołoledzi bądź wywóz śmieci). 4.Jeśli warunki atmosferyczne nie będą wymagały podjęcia takich czynności jak odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi itp., Wykonawca zobowiązany będzie do ich utrzymania dróg, chodników i parkingów w czystości jak w okresie letnim. 5.Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca posprząta w terminie uzgodnionym z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Wąbrzeźno tereny wymienione w Planie Akcji Zima, usuwając zanieczyszczenia z okresu zimowego. Zakres utrzymania czystości w okresie letnim obejmuje w szczególności: 1.Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, parkingów, placów, dojazdów poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne. 2.Wywóz zebranych odpadów na wysypisko śmieci. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady i śmieci nie mogą być wrzucane do koszy ulicznych. 3.Oczyszczanie jezdni i chodników z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu. 4.Szczegółowy harmonogram prac określa Załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji. Niezależnie od okresu, w którym ma być wykonywane zamówienie Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Zapewnienia dodatkowego sprzątania w mieście przed uroczystościami i świętami zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, o których Wykonawca zostanie zawiadomiony na 7 dni na przód przed planowanymi uroczystościami oraz świętami. 2. Brania udziału w comiesięcznych odbiorach prac, udokumentowanych protokołem odbioru oraz bezzwłoczne wykonanie ewentualnych zaleceń Zamawiającego. 3.Przygotowania niezbędnej ilości środków (piasek, sól) do usuwania gołoledzi na jezdniach i chodnikach. Systematycznego uzupełniania skrzyń w piasek oraz zabezpieczenie niezbędnej ilości w/w środków dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych - w miejsca wskazane przez zakład. Zabezpieczenia placu przez Wykonawcę do składowania w/w materiałów. Mieszanka piasku z solą winna zawierać minimum 10 % soli. 4.Wskazania osoby odpowiedzialnej za utrzymanie porządku. Wskazanie osoby z imienia, nazwiska, stanowiska służbowego oraz nr telefonu kontaktowego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu sprzątania, o jakich mowa w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ. 6.W ostatnim roboczym dniu miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w odbiorach prac udokumentowanych protokołem odbioru oraz do bezzwłocznego wykonania ewentualnych zaleceń. Utrzymanie czystości na terenie dróg odbywa się zgodnie z przepisami: 1.Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r., poz. 391); 2.Uchwały Rady Miasta Wąbrzeźno w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno; 3.Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz .U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150, z zm.); 4.Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych( Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z zm.); 5.Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 ze zm.). Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o jakich mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających będzie oczyszczanie miasta Wąbrzeźno na dodatkowych terenach, obecnie nie wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Udzielenie zamówień uzupełniających nastąpi w sytuacji otwarcia lub przejęcia nowych ulic, dróg, chodników, parkingów, a także zwiększenia Strefy Płatnego Parkowania. Planowana wielkość zamówień uzupełniających do 2,5 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Podstawą do oceny spełnienia ww. warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien wykonać lub wykonywać minimum jedno zadanie, którego przedmiotem jest, bądź było oczyszczanie zimowe i letnie przez co rozumie się wykonanie usług w zakresie zimowego i letniego utrzymania czystości ulic i chodników, obejmujące między innymi odśnieżanie, usuwanie skutków gołoledzi, usuwanie ślizgawicy, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum: a) 2 ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w pługi śnieżne z GPS-em, b) 2 rozsiewaczami ciągnikowymi o ładowności minimum 2 ton, c) 1 solarką, d) 1 zamiatarką mechaniczną do zamiatania ulic, e) 1 pojazdem ciężarowym do transportu i przewozu piachu i śniegu z GPS-em, f) 1 ładowarką, g) 1 pługiem śnieżnym zamontowanym na samochodzie ciężarowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Podstawą do oceny spełnienia ww. warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=12959920544d3f44f6a8f5e
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Urzędzie Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18,87-200 Wąbrzeźno, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, pokój nr 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.