eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3 we Włocławku, w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Włocławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Włocławek: Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3 we Włocławku, w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Włocławek
Numer ogłoszenia: 38442 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513232 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3 we Włocławku, w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Włocławek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien i drzwi zewnętrznych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika przy ul. Uroczej 3 we Włocławku. Ilości drzwi, okien, nawiewników i wymiary zawarte są w załączonym do SIWZ projekcie wykonawczym. Wszystkie okna należy wyposażyć w nawiewniki okienne zgodnie z wykazem zawartym w projekcie. Roboty będą prowadzone na podstawie zgłoszenia robót. Zakres robót obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE: 1.zabezpieczenie istniejących elementów budowlanych (np. parkiety, lamperie, stolarka) przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, 2.demontaż zewnętrznych krat okiennych na poziomie: piwnic: okna 0-6- 6sztuk; 0-5-3 sztuki, parteru: okna 0-1-6sztuk; 0-2-4sztuki i 0-6-1sztuka, 3.demontaż zewnętrznych parapetów, 4.demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej, 5.demontaż istniejących drzwi zewnętrznych, 6.utylizacja materiałów rozbiórkowych; WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ: 1.montaż okien PCV w zakresie zgodnym z załączonym wykazem - projektuje się okna PCV w kolorze białym, 2.montaż istniejących parapetów zewnętrznych, 3.osadzenie maskującej listwy PCV między oknem a parapetem wewnętrznym w każdym oknie, 4.naprawa i dwukrotne malowanie ościeży wewnętrznych farbami emulsyjnymi w kolorze białym, 5.naprawa uszkodzeń ościeży zewnętrznych, 6.montaż krat okiennych po remoncie (naprawa + malowanie farbami chlorokauczukowymi), 7.wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na ościeżach oraz w miarę potrzeb zakrycie dodatkowymi listwami widocznych przestrzeni wypełnionych pianką montażową, 8.malowanie wnętrz - wyłącznie roboty malarskie w miejscu wykonywanych robót - malowanie ościeży wewnętrznych, 9.posprzątanie stanowiska pracy, umycie okien. Parametry techniczne stolarki PCV: 1.okna w gatunku I, w kolorze białym, posiadające świadectwo PIH, dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, 2.profile pięciokomorowe - niefoliowane, szerokość ościeżnicy okiennej: nie mniej niż 60 mm, 3.izolacyjność cieplna kombinacji profili w oknie / ościeżnica + skrzydło + listwa przyszybowa wraz ze wzmocnieniem / U= 1,50 W/m2K, 4.okucia kompletne systemowe, obwiedniowe z funkcją rozszczepiania, zawiasy z możliwością regulacji, 5.okna winny być wyposażone nawiewniki: na poziomie parteru: higrosterowalne w ilości 1 nawiewnik w jednym zestawie, na poziomie piwnic: nawiewniki mechaniczne w każdym oknie, 6.szyby zespolone jednokomorowe, pożądany zestaw szyb 4mm FLOAT/16/4 mm o współczynniku przenikania ciepła U- 1,0 W/m2K, 7.izolacyjność akustyczna co najmniej Rw=32 dB. Wymagania techniczne dla stolarki drzwiowej zewnętrznej: 1. drzwi zewnętrzne stalowe w I gatunku w kolorze istniejących nie podlegających wymianie, 2. progi wyposażone w przekładkę termiczną zabezpieczające przed zamarzaniem drzwi i ograniczające straty ciepła, 3. uszczelki gumowe montowane po całym obwodzie, 4. izolacyjność termiczna - współczynnik ciepła max -2,50 W/m2K dla całych drzwi, 5. odporność na włamanie - skrzydła drzwiowe - wzmocnione profile skrzydeł, 6. antywłamaniowe wkładki zamka oraz zabezpieczające przed ściągnięciem skrzydła. Ustalenia dodatkowe: 1. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się szczegółowo ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączoną do niej dokumentacją i zgłosić Zamawiającemu swoje ewentualne uwagi. 2. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac w sposób nieutrudniający prowadzenia zajęć szkolnych. 3. Wszystkie wyroby winny posiadać atesty ITB, dopuszczające do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej, certyfikat zgodności lub deklarację z PN lub aprobatę techniczną. 4. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów z rozbiórki. 5. Wymagany okres gwarancji na dostarczone i zamontowane okna i parapety: nie krótszy niż 5 lat. 6. Wymagany okres rękojmi na roboty budowlane: nie krótszy niż 3 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAFO PRODUKCJA PCV I AL. Sp. z o.o., Jadwinin 29, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76041,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41241,90

  • Oferta z najniższą ceną: 41241,90 / Oferta z najwyższą ceną: 72510,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.