eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Głuchołazy: BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH.
Numer ogłoszenia: 383476 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335772 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH. 1. Zakres prac: 1) Budowa boiska do dyscyplin sportowych o sztucznej nawierzchni do gier zespołowych płyta boiska 26x44m: - boisko uniwersalne do piłki ręcznej lub nożnej 20x40m 1 szt. - boisko do siatkówki 9x18m - 1 szt. - boisko do koszykówki 14x24m - 2 szt. Nawierzchnia boiska do dyscyplin sportowych: trawa syntetyczna h= 20 mm zasypana piaskiem kwarcowym Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR ( część III SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej (dokumenty te składają się na treść oferty): a) aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 b) atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni c) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Karta techniczna musi zawierać min. poniższe parametry: - wysokość trawy 20 mm, - charakterystyka włókna budowa - polietylen lub polipropylen, - wypełnienie - rodzaj wypełnienia piasek kwarcowy d) autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierająca potwierdzenie dostarczenia przez producenta materiałów do wykonania wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na na tę nawierzchnię. Wyposażenie do piłki koszykowej: - konstrukcja wsporcza koszy do koszykówki - 4 sztuki - tablica do koszykówki uniwersalna - 4 sztuki - obręcz do koszykówki profesjonalne z bocznymi wzmocnieniami blachą - 2 sztuki - konstrukcja mocująca do koszykówki typu gęsia szyja dwusłupowa - tuleje mocujce konstrukcję. Wyposażenie do piłki siatkowej: - dwa komplety słupków stalowych ocynkowanych uniwersalnych z regulacją wysokości i mimośrodu siatki - siatka turniejowa z polipropylenu z linką stalową z antenkami. Wyposażenie do piłki ręcznej - dwie bramki do piłki ręcznej 3x2 m Sprzęt należy dobrać zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiOR (część III SIWZ). 2) Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 3) Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 4) Odwodnienie boiska Drenażowe odwodnienie boiska. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 5) Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach: - geodezyjny koszt obsługi budowy, - koszty map powykonawczych, - koszt nadzoru archeologicznego - koszt geodezyjnej obsługi budowy - koszty badań i sprawdzeń: wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.. -koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp. (w przypadku wystąpienia potrzeb) - koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem: skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami (w przypadku wystąpienia potrzeb) - koszty organizacji zaplecza budowy: placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., - koszty dozoru budowy, 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III SIWZ i stanowi odpowiednio załączniki: - Załącznik Nr 1 części III do SIWZ - Dokumentacja projektowa ( lit. a) projekt budowlany, lit b) przedmiar robót) - Załącznik Nr 2 części III do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Wszystkie elementy należy wykonać zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1a części III SIWZ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) ( załącznik nr 2 części III SIWZ). Zaleca się Wykonawcom przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektu i terenu. 6) Okres gwarancji - na wykonane roboty budowlane - 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - na nawierzchnię syntetyczną - 3 lata 2. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): województwo opolskie, powiat nyski, gmina Głuchołazy, miejscowość: Głuchołazy ul. Karszewskiego UWAGA: Ilekroć w dokumentacji technicznej występuje nazwa konkretnego produktu lub sugerujące nazwy wyrobów konkretnych firm - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może spowodować konieczności zmiany przyjętej technologii w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moja Sp.z o.o., ul. Stanisława Okrzei 21, 48-130 Kietrz, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567653,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 674059,91

  • Oferta z najniższą ceną: 674059,91 / Oferta z najwyższą ceną: 697584,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.