eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/6/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Dęblin: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/6/2011
Numer ogłoszenia: 38332 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/6/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją inwestycji polegającej na rewitalizacji zespołu pałacowo - parkowego Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych oraz przebudowy budynku nr 8 Domek Ogrodnika. 2) Nadzór inwestorki będzie obejmował roboty w zakresie: Zadanie I: Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie. a) Branża budowlana: roboty murarskie, tynkarskie, izolacyjne, malarskie, renowacja elewacji, zagospodarowanie terenu, wymiana nawierzchni układu komunikacyjnego; b) Branża sanitarna: wymiana kanalizacji deszczowej; c) Branża elektryczna: wymiana (wykonanie) instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu z osprzętem, opomiarowanie. d) Przystosowanie terenu dla osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Przebudowa budynku nr 8 - domek ogrodnika. a) Branża budowlana: roboty murarskie, tynkarskie, izolacyjne, malarskie, posadzkowe; roboty murarskie, tynkarskie, izolacyjne, malarskie; renowacja elewacji; wymiana podłóg i posadzek; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana pokrycia dachowego, systemu rynnowego, ocieplenie przegród zewnętrznych, zagospodarowanie terenu wokół budynku; b) Branża sanitarna: wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wymiana instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami, wykonanie wentylacji mechanicznej, wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, opomiarowanie budynku poprzez zainstalowanie licznika energii cieplnej, licznika wody ciepłej, cyrkulacji, wody zimnej; c) Branża elektryczna: wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, instalacja teleinformatyczna, opomiarowanie budynku; d) Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych. 3) Cały zespół pałacowo - parkowy wraz z domkiem ogrodnika objęty jest ochroną konserwatorską i ujęty w rejestrze zabytków województwa lubelskiego pod nr A/960. 4) Zamawiający wymaga sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.) w szczególności art. 25 i 26 tejże ustawy w odniesieniu do wszystkich branż objętych dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. 5) Przybliżona wartość robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia wynosi około 3000 000 zł brutto (słownie: trzy miliony zł). Ostateczna wartość robót budowlanych zostanie określona przy wyłonieniu wykonawcy w prowadzonym postępowaniu przetargowym. 6) Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlano - wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 7) Opis techniczny i dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji dostępna jest w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.wsosp.deblin.pl w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na rewitalizację zespołu pałacowo - parkowego Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/4/2012. 8) Rodzaj zamówienia: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 9) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi. 10) Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 11) Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 12) Cenę ryczałtową oferty należy podać netto i brutto. 13) Cena ma obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi tj.: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.) nad robotami objętymi dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, - rozliczanie robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu i harmonogramem robót, - dojazdy na teren budowy w okresie trwania inwestycji i okresu gwarancji na roboty budowlane określone w umowie z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu, - wszelkie cła i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, - sprawowanie nadzoru inwestorskiego będzie odbywało się min. raz w tygodniu, a w razie potrzeby inspektorzy zobowiązują się do przybycia na teren budowy na każdorazowe wezwanie przez Inwestora..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (może to być np. protokół odbioru lub referencje). Należy wykazać sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie. Łączna wartość robót, nad którą sprawowany był nadzór nie mniejsza niż 1 000 000 zł brutto za każde przedsięwzięcie. Potwierdzeniem sprawowania nadzoru inwestorskiego będzie wykaz nadzorowanych budynków (z przedłożonymi np. referencjami, protokołami odbioru) (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej odpowiednio wykwalifikowanym personelem (z doświadczeniem minimum 5 lat) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej (osoba powinna dodatkowo posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z § 24 lub posiadać zaświadczenie o którym mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do oferty). Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności; - oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz ofertowy; b) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); c) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania zamówienia uzależniony jest od terminu realizacji prac wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wyłonionym w prowadzonym odrębnie postępowaniu przetargowym i może ulec zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wyższej Szkole Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. 2 Pułku Kraków 22, pok. nr 4, 08-521 Dęblin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 08:00, miejsce: w kancelarii jawnej Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, kancelaria jawna - pok. nr 203, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostało wybrane do dofinansowania w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. Nr projektu: 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-052/10-00-0561.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.