eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Modernizacja i wyposażenie Miejskiego Domu Kultury - etap II, remont pomieszczeń oraz wymiana stolarki okiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Zgorzelec: Modernizacja i wyposażenie Miejskiego Domu Kultury - etap II, remont pomieszczeń oraz wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 382844 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290580 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie Miejskiego Domu Kultury - etap II, remont pomieszczeń oraz wymiana stolarki okiennej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przewidziane przy remoncie pomieszczeń Miejskiego Domu Kultury oraz wymianie stolarki okiennej budynku Domu Kultury. 2. Zakres prac przy wymianie stolarki: - wymontowanie istniejących ramiaków drewnianych - montaż nowej stolarki poprzez zakotwienie nowych ramiaków okiennych w danym ramiaku okiennym przy wykorzystaniu (o ile to możliwe) istniejących elementów kotwiących - obróbki otworów okiennych i uszczelnienie - wykonanie obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych. Istniejąca okna są drewniane dwuskrzydłowe. Uległy znacznemu wypaczeniu ze względu na swoje gabaryty. Projekt wymiany stolarki okiennej zakłada wymianę okien na wykonane z drewna z zachowaniem profilu historycznego ramiaka oraz podziału okna uzgodnionego z Konserwatorem Zabytków. Zaproponowano podział okna na dwa pola z częścią górną w formie naświetla nieotwieralnego oraz częścią dolną otwieralna, dzielona na trzy skrzydła okienne pole górne oddzielone od pola dolnego poprzecznym profilem tzw. ślemieniem, stężającym dodatkowo poprzecznie konstrukcję okna. Pole dolne w układzie trójdzielnym, skrzydła okienne oddzielone pionowymi słupkami, dającymi możliwość otwierania skrajnych skrzydeł oraz otwierania i uchylania skrzydła środkowego. 3. Zakres prac obejmujących remont pomieszczeń, wykonanie remontu instalacji wodno- kanalizacyjnej oraz elektrycznej: a) sala nr 9 - renowacja istniejącego parkietu drewnianego wraz z listwami przyściennymi, - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian do malowania - dwukrotne malowanie ścian i sufitów b) korytarz przy pomieszczeniach biurowych MDK - roboty demontażowe - przygotowanie podłoża pod posadzkę z kamienia sztucznego - wykonanie okładzin z kamienia ścian (częściowe) i przejść - wykonanie posadzki z kamienia sztucznego wraz z cokolikami - dwukrotne malowanie ścian i sufitów c) WC męskie MDK - roboty demontażowe - wykonanie posadzki z płytek - licowanie ścian płytkami - montaż stelaży pod miskę ustępową wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi - montaż armatury - przygotowanie powierzchni sufitów do malowania - dwukrotne malowanie ścian oraz sufitów d) WC parteru z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - roboty demontażowe - wykonanie posadzki z płytek - licowanie ścian płytkami - montaż stelaża pod miskę ustępową wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi - montaż armatury - przygotowanie powierzchni sufitów do malowania - dwukrotne malowanie ścian i sufitów e) renowacja okładzin wewnętrznych z piaskowca MDK f) pomieszczenie garderoby - renowacja istniejącego parkietu drewnianego wraz z wyminą listew przyściennych - przygotowanie powierzchni sufitu i ścian do malowania - dwukrotne malowanie ścian i sufitów g) pomieszczenia galerii - wymiana świetlików sufitowych stalowych pokrytych obecnie szkłem zbrojonym na lekkie konstrukcje aluminiowe z wypełnieniem szkłem laminowanym (bezpiecznym)lub zbrojonym - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania - dwukrotne malowanie ścian i sufitów h) sala baletowa - wymiana okładzin ściennych z paneli drewnopochodnych - wymiana luster ściennych - wymiana pochwytów przyściennych do ćwiczeń tanecznych - renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej - wykonanie dodatkowych drzwi akustycznych od strony pomieszczenia - usunięcie istniejącego sufitu podwieszanego, wykonanie nowego z płyt gipsowo -kartonowych - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian do malowania - dwukrotne malowanie ścian i sufitów i) w zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia wchodzi również: - remont instalacji wodno - kanalizacyjnej w WC męskim oraz WC dla osób niepełnosprawnych - remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach objętych remontem UWAGA: Zastosowana okładzina ścienna oraz posadzki z płytek ceramicznych muszą nawiązywać swoją charakterystyką do istniejących pomieszczeń sanitarnych w budynku MDK. 4. Roboty budowlane prowadzić zgodnie z decyzjami Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, tj. decyzją z dnia 21.01.2009r. Nr 46/09 znak ZN-KK-5000-29/09 i decyzją z dnia 30.07.2010 r. Nr 732/10 znak ZN-KK-5000-338/10 oraz decyzją pozwolenia na budowę z dnia 19.08.2010 r. Nr 333/2010 Starosty Zgorzeleckiego, znak II BS.7351.Zg-465/D-333/4897/10 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Dokumentacja Projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych do nazwanych materiałów, urządzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy. 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy. Wizję lokalną Wykonawca dokona na własny koszt. 7. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu na 5 dni przed terminem odbioru końcowego po zakończeniu etapu IV robót budowlanych . W skład dokumentacji powykonawczej wejść powinny: - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń, - aprobaty techniczne, - uzupełniony dziennik budowy - wymagane przepisami protokoły i zaświadczenia, z przeprowadzonych przez Wykonawcę, badań i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. - w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem. W takim przypadku oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez projektanta i Inspektora nadzoru, - oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów na które dostarczono dokumenty odbiorowe, - oświadczenie inspektora nadzoru o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, decyzjami konserwatora zabytków, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - pisemna gwarancja jakości na wykonany przedmiot umowy, - deklaracje zgodności z określeniem miejsca przeznaczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 roku, o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 roku Nr 92 poz. 881 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 30.08.2004 roku, o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087) Nie przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji w terminie określonym umową o zamówienie będzie skutkowało odmową przystąpienia do odbioru końcowego robót. 8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 9. Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami oraz decyzjami. 10. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (miasta), Działanie 9.1 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (miasta), Działanie 9.1 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 23B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 909126,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 834946,11

  • Oferta z najniższą ceną: 834946,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1141458,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.