eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Ropczyce: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań)
Numer ogłoszenia: 382794 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351982 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań): Zadanie 1 Pracownik Urzędu Pracy jako profesjonalny doradca klienta - nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy - dla 12 osób (+- 2 osoby). Zadanie 2 Indywidualny Plan Działania w kontekście profilowania bezrobotnych i współpraca z agencjami zatrudnienia dla 5 osób (+- 1 osoba). Zadanie 3 Zamówienia publiczne po nowelizacji w 2013r. w praktyce Urzędów Pracy dla 3 osób (+- 1 osoba). Zadanie 4 Prawo pracy w urzędach pracy w 2013r. dla 2 osób (+- 1osoba)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadania nr 1 i 2 współfinansowane będą w ramach projektu konkursowego Dobra kadra kluczem do sukcesu - II edycja w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pracownik Urzędu Pracy jako profesjonalny doradca klienta - nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Indywidualny Plan Działania w kontekście profilowania bezrobotnych i współpraca z agencjami zatrudnienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zamówienia publiczne po nowelizacji w 2013r. w praktyce Urzędów Pracy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Prawo pracy w urzędach pracy w 2013r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.