eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Ropczyce: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań)
Numer ogłoszenia: 351982 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 4 części (zadań): Zadanie 1 Pracownik Urzędu Pracy jako profesjonalny doradca klienta - nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy dla 12 pracowników (+- 2 osoby) Zadanie 2 Indywidualny Plan Działania w kontekście profilowania bezrobotnych i współpraca z agencjami zatrudnienia dla 5 osób (+- 1 osoba) Zadanie 3 Zamówienia publiczne po nowelizacji w 2013r. w praktyce Urzędów Pracy dla 3 osób (+-1 osoba) Zadanie 4 Prawo pracy w urzędach pracy w 2013r dla 2 osób (+-1 osoba).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia o oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w przedmiotowym zakresie. Wykonawca, który wykaże ze wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową obejmującą zakres tematyczny przedmiotu zamówienia (poszczególnej części zamówienia) dla grupy co najmniej 5 osobowej, trwających co najmniej 2 dni szkoleniowe oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia o oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ) wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować co najmniej 1 osobą - trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie - min 1 przeprowadzone szkolenie w przedmiotowym zakresie będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia o oparciu o złożone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 15
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z Dz. U. z 2013, poz. 907), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub wyższym poziomie. Zamawiający dopuszcza również zmianę terminu szkolenia (wskazanego w ofercie) nie później jednak po 30 października 2013r., oraz miejsca jego prowadzenia, przy założeniu, że szkolenie odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 3.3 oraz 4 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkoleń, o której mowa w punkcie 3.15.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 12 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania nr 1 i 2 współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego Dobra kadra kluczem do sukcesu - II edycja w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Funduszu Pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik Urzędu Pracy jako profesjonalny doradca klienta - nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat Szkolenia: Pracownik Urzędu Pracy jako profesjonalny doradca klienta - nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy. Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione zagadnienia, moduły: a) Monitorowanie rynku pracy; b) Analiza sytuacji i możliwości zatrudnienia na lokalnym rynku pracy; c) Profilowanie klientów PUP, w tym - funkcje segmentacji, -techniki segmentacyjne, - właściwy moment przeprowadzenia procedury; d) Identyfikacja osób szczególnie zagrożonych długookresowym bezrobociem; e) Profilowanie bezrobotnych z uwzględnieniem rodzajów usług; f) Nowe podejście do indywidualizacji usług kierowanych do osób bezrobotnych; g) Rola profesjonalnego doradcy klienta w PUP; h) Bilans kompetencji profesjonalnego podejścia do klienta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 15
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualny Plan Działania w kontekście profilowania bezrobotnych i współpraca z agencjami zatrudnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkolenia: Indywidualny Plan Działania w kontekście profilowania bezrobotnych i współpraca z agencjami zatrudnienia. 4. Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione zagadnienia, moduły: a) Zasady planowania i dokumentowania ścieżki aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych; b) Uświadomienie celu IPD klientowi i jego roli w realizacji IPD; c) Prawidłowa ścieżka osoby bezrobotnej w obrębie IPD w ramach świadczonych usług rynku pracy; d) Zasady współpracy pracowników przy tworzeniu i realizacji IPD; e) Warunki zakończenia IPD; f) Monitorowanie IPD, ocena przydatności udzielonej pomocy, bilans IPD, kontrola realizacji; g) Plan postępowania z klientem jeżeli dotychczasowy IPD nie przyniósł zamierzonych efektów; h) Istota profilowania bezrobotnych; i) Zlecanie usług doprowadzenia do zatrudnienia agencjom zatrudnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 15
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienia publiczne po nowelizacji w 2013r. w praktyce Urzędów Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkolenia: Zamówienia publiczne po nowelizacji w 2013r. w praktyce Urzędów Pracy Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione zagadnienia, moduły: a) Zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 14 000 e; b) Szacowanie wartości zamówienia na dostawy i usługi ze szczególnym uwzględnieniem projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej; c) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego objętych dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej; d) Omówienie kluczowych elementów procedury w oparciu o wzorcową SIWZ; e) Wykluczenie Wykonawcy, odrzucenie oferty; f) Unieważnienie postepowania; g) Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zawierane w wyniku zasady konkurencyjności h) Środki ochrony prawnej; i) Analiza orzecznictwa KIO; j) Planowane zmiany w ustawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 15
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prawo pracy w urzędach pracy w 2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkolenia: Prawo pracy w urzędach pracy w 2013r. Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione zagadnienia, moduły: a) Urlopy wypoczynkowe; b) Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i wykształcenia; c) Nowe regulacje prawne dotyczące: - badań lekarskich pracowników używających pojazdów samochodowych dla celów służbowych; - udzielania urlopu wychowawczego; - wyjść prywatnych; - doby pracowniczej; d) Zasady opracowania harmonogramów czasu pracy; e) Odpoczynek dobowy i tygodniowy; f) Obliczanie wymiaru czasu pracy w danym okresie rozliczeniowym g) Pojęcie nadgodzin; h) Rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych - wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych; i) Nieobecność w pracy i ich wpływ na wymiar czasu pracy j) Czas pracy kadry kierowniczej; k) Ewidencja czasu pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 15
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.