eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk materiałów reklamowych typubroszury, ulotki, foldery, zaproszenia, kalendarze, plakaty i afisze według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (CPV 79810000-5)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Kraków: Druk materiałów reklamowych typu: broszury, ulotki, foldery, zaproszenia, kalendarze, plakaty i afisze według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (CPV 79810000-5)
Numer ogłoszenia: 382080 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332824 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, Plac Św. Ducha 1, 31-023 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244516, 4244523, faks 012 4244506, 4244533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów reklamowych typu: broszury, ulotki, foldery, zaproszenia, kalendarze, plakaty i afisze według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (CPV 79810000-5).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: druk materiałów reklamowych typu: broszury, ulotki, foldery, zaproszenia, kalendarze, plakaty i afisze według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (CPV 78100000-8). 2. Lista asortymentu stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ określa przewidywane roczne zapotrzebowanie realizowane według bieżących potrzeb, co oznacza maksymalne zapotrzebowanie przez ten okres. Ilości rzeczywiście zakupione przez Zamawiającego mogą być niższe niż przewidywane zapotrzebowanie. Określenie maksymalnego zapotrzebowania nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku nabycia wszystkich towarów w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Lista asortymentu wskazuje planowane zamówienia na czas jednego roku, przy czym w okresie wykonania zamówienia Zamawiający planuje zrealizować wskazane roczne nakłady dwukrotnie. Lista asortymentu wskazuje łączny planowany nakład roczny, oraz ilość poszczególnych nakładów planowanych w ciągu jednego roku wraz z minimalną ich wysokością (nakład minimum). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zakresie części wskazanych w liście asortymentu stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, odrębnie dla części: druki małego formatu (część I) oraz plakaty (część II)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druki małego formatu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pasaż Spółka z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 524460,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Plakaty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pasaż Spółka z o.o., ul.Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.