eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie projektu obiektów w Parku na Młynku w Łodzi oraz koncepcji układu drogowego wokół parku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Łódź: Wykonanie projektu obiektów w Parku na Młynku w Łodzi oraz koncepcji układu drogowego wokół parku.
Numer ogłoszenia: 382038 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu obiektów w Parku na Młynku w Łodzi oraz koncepcji układu drogowego wokół parku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wykonawczego do pozwolenia na budowę i dokonanie uzgodnień branżowych w odniesieniu do projektów tego wymagających w oparciu o ustawę prawo budowlane oraz wykonanie koncepcji układu drogowego wokół parku. - Projekt ma zwierać: 1. Projekt oświetlenia parku, 2. Projekt skateparku (w miejscu wskazanym w koncepcji), 3. Projekt sceny letniej, 4. Projekt ogrodzenia całego parku. - Koncepcja układu drogowego musi uwzględnić przystosowanie ulic wokół obiektu, tj.: ul. Bławatnej, ul. Śląskiej, ul. Młynek, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi komunikacyjnej w tym rejonie. Poszczególne projekty winny być sporządzone oddzielnie. W skład dokumentacji wejdą: 1. projekt budowlano-wykonawczy 4 egz., 2. specyfikacja techniczno-materiałowa 4 egz., 3. kosztorys inwestorski 1 egz., 4. przedmiar kosztorysowy 4 egz., 5. koncepcja układu drogowego 4 egz., 6. szacunkowy kosztorys układu drogowego 1 egz., Kompletna dokumentacja zostanie przekazana przez Wykonawcę w formie papierowej i na nośniku elektronicznym (płyta CD) - bez kosztorysu inwestorskiego, w formie WORD, ZIP, JPG, PDF, DOC dostosowanym do potrzeb publikacji w Internecie (pliki będą zoptymalizowane, maksymalny rozmiar do 1 MG, 100 DPI). Rysunki w formacie PDF..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2.770,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia c. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie gospodarczej (Dz.U.2004.173.1807). ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę projektów obiektów w parkach/ zieleńcach i koncepcji układów drogowego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: - wykonał należycie minimum 2 projektów parków/zieleńców obejmujących elementy sportowe typu boiska, skateparki itp. o wartości łącznej min. 60.000 zł (brutto) oraz 2 koncepcji/projektów drogowych o wartości min. 5.000 zł (brutto) każdy i 1 projektu oświetlenia zewnętrznego o wartości min. 45.000 zł (brutto) i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę minimum: - 1 osobą - posiadającą uprawnienia architekta krajobrazu, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia elektryczne, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia drogowe. lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób z ww. uprawnieniami. ad. d. złożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ad. e. złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u. p.z.p, zawarte w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt. 2-6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt 1 i 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy uczestnik konsorcjum musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie formalnych warunków udziału w postępowaniu. Do warunków formalnych zalicza się posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania. W związku z czym każdy uczestnik konsorcjum winien złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 część VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Wykaz projektów obiektów w parkach/ zieleńcach i koncepcji układów drogowego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: - wykonał należycie minimum 2 projektów parków/zieleńców obejmujących elementy sportowe typu boiska, skateparki itp. o wartości łącznej min. 60.000 zł (brutto) oraz 2 koncepcji/projektów drogowych o wartości min. 5.000 zł (brutto) każdy i 1 projektu oświetlenia zewnętrznego o wartości min. 45.000 zł (brutto). Należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbioru wykonanych usług. 3.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 2 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień, w szczególności dysponowaniem: - 1 osobą - posiadającą uprawnienia architekta krajobrazu, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia elektryczne, - 1 osobą - posiadającą uprawnienia drogowe z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takich osób z udokumentowaniem ich kwalifikacji w ww. zakresie. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u. p.z.p, zawarte w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. UWAGI: - Dołączone do formularza oferty załączniki powinny być ułożone i ponumerowane w sposób ciągły, w podanej wyżej kolejności. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok. 210, 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Delegatura Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.