eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania Zadanie Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na ter

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Ropczyce: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania Zadanie Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce masą na gorąco w ilości 185 ton oraz emulsją asfaltową i grysami w ilości 2500 m2 Zadanie Nr 2 Likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na powierzchni 500 m2
Numer ogłoszenia: 38198 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania Zadanie Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce masą na gorąco w ilości 185 ton oraz emulsją asfaltową i grysami w ilości 2500 m2 Zadanie Nr 2 Likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na powierzchni 500 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania Zadanie Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce masą na gorąco w ilości 185 ton oraz emulsją asfaltową i grysami w ilości 2500 m2 Zakres robót obejmuje: 1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, z mechanicznym obcięciem krawędzi - 25 t 2.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, bez mechanicznego obcięcia krawędzi - 160 t 3.Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości 2 cm - 500 m2 4.Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości 3 cm - 1000 m2 5.Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo-utrwalonych ( rakowizn) przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych Zadanie Nr 2 Likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na powierzchni 500 m2 Zakres robót obejmuje: 1.Roboty ziemne koparką podsiębierną z transportem urobku na odległość 1 km grunt kat. III - IV - 220 m3 2. Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki warstwa grubości 15 cm - 500 m2 3. Wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 500 m2 4.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, warstwa grubości 5cm - 500 m2 5. Wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa - 20 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - pracownikami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane o specjalności drogowej i należcymi do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Kosztorys ofertowy - w układzie zgodnym z przedmiarem robót. 3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Dokumenty potwierdzające a) posiadanie potencjału technicznego tj. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, b) dysponowanie osobami które mają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osoby które będą wykonywać zamówienie tj. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej). - dokumenty potwierdzające że w/w osoby mają wymagane uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Ropczyce, ul. Krisego1, 39-100 Ropczyce, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W sekretariacie (pok. Nr 208) Urzędu Miejskiego w Ropczycach przy ul. Krisego 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce masą na gorąco w ilości 185 ton oraz emulsją asfaltową i grysami w ilości 2500 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, z mechanicznym obcięciem krawędzi- 25 t 2.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, bez mechanicznego obcięcia krawędzi - 160 t 3. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości 2 cm - 500 m2 4. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości 3 cm - 1000 m2 5. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo-utrwalonych ( rakowizn) przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych - 1000 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na powierzchni 500 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Roboty ziemne koparką podsiębierną z transportem urobku na odległość 1 km grunt kat. III - IV - 220 m3 2. Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki warstwa grubości 15 cm - 500 m2 3. Wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 500 m2 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, warstwa grubości 5cm - 500 m2 5. Wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa - 20 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.