eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Radom: świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
Numer ogłoszenia: 381912 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320434 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - odpady z grupy 18 Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1.inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału 18 01 03 kg 198 600 2.części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania 18 01 02 kg 3 600 3.pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 18 01 82 kg 1500 4.leki inne niż wymienione w 180108 18 01 09 kg 300 5.chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06 kg 1 800 6.chemikalia w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 18 01 07 kg 1 500 7. narzędzia chirurgiczne i zabiegowe 18 01 01 kg 300 1.Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2.Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 3 razy w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3.Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4.Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5.Odpady o kodzie 18 01 03, 18 01 09 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 180102, 180182 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: -odpady o kodzie 18 01 02 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok. 10 szt./miesiąc, -odpady o kodzie 18 01 82 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok.4 szt./miesiąc, 6.Odpady o kodach 18 01 06 i 18 01 07, gromadzone będą w opakowaniach, których rodzaj, wielkość itp. będzie uzależniona od ich właściwości fizycznych. Opakowania te zapewnia Zamawiający. 7.Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 8.Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940). Część nr 2 - odpady z grupy 15,16,19 Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1.sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202 15 02 03 kg 4710 2.produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia 16 03 80 kg 21 000 3. zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 16 02 13 (termometry rtęciowe) szt. 150 4.skratki 19 08 01 kg 3600 1.Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2.Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 1 raz w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3.Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4.Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5.Odpady o kodzie 15 02 03 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Odpady o kodzie 16 02 13 będą gromadzone w słoikach szklanych, zanurzone w wodzie i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 160380 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: -odpady o kodzie 16 03 80 - pojemniki z pokrywą o poj.50 litrów , ok.5-6 szt./miesiąc. 6.Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 7.Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ODPADY Z GRUPY 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO - ABC Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 354998,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253272,00

  • Oferta z najniższą ceną: 253272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288030,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ODPADY Z GRUPY 15,16,19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa EKO-TOP Sp. z o.o., Ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49506,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.