eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Radom: Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
Numer ogłoszenia: 320434 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - odpady z grupy 18 Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału 18 01 03 kg 198 600 2. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania 18 01 02 kg 3 600 3. pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 18 01 82 kg 1500 4. leki inne niż wymienione w 180108 18 01 09 kg 300 5. chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06 kg 1 800 6. chemikalia w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 18 01 07 kg 1 500 7. narzędzia chirurgiczne i zabiegowe 18 01 01 kg 300 1. Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2. Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 3 razy w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3. Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4. Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5. Odpady o kodzie 18 01 03, 18 01 09 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 180102, 180182 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: - odpady o kodzie 18 01 02 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok. 10 szt./miesiąc, - odpady o kodzie 18 01 82 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok.4 szt./miesiąc, 6. Odpady o kodach 18 01 06 i 18 01 07, gromadzone będą w opakowaniach, których rodzaj, wielkość itp. będzie uzależniona od ich właściwości fizycznych. Opakowania te zapewnia Zamawiający. 7. Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 8. Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940). Część nr 2 - odpady z grupy 15,16,19 Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1. sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202 15 02 03 kg 4710 2. produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia 16 03 80 kg 21 000 3. zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 16 02 13 (termometry rtęciowe) szt. 150 4. skratki 19 08 01 kg 3600 1. Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2. Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 1 raz w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3. Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4. Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5. Odpady o kodzie 15 02 03 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Odpady o kodzie 16 02 13 będą gromadzone w słoikach szklanych, zanurzone w wodzie i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 160380 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: - odpady o kodzie 16 03 80 - pojemniki z pokrywą o poj.50 litrów , ok.5-6 szt./miesiąc. 6. Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 7. Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 09.52.42.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: Część nr 1 - 7.099,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćdziesiąt dziewięć złotych). Część nr 2 - 931,00 PLN (słownie: dziewięćset trzydzieści jeden złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie (decyzję) na zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę: Część nr 1 - min. 100.000,00 zł. Część nr 2 - min. 15.000,00 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

23. Zamawiający ustala następujące możliwości zmiany umowy: 23.1. Oferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie po roku obowiązywania umowy tylko wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem danego roku obowiązywania umowy. Zmiana cen nie częściej niż raz na rok. 23.2. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 23.3. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy (o 1 rok) - w przypadku niewykorzystania wartości umowy. 23.4. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-600 Radom ul. Lekarska 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/III piętro pok. 308/ 26-600 Radom ul. Lekarska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odpady z grupy 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału 18 01 03 kg 198 600 2. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania 18 01 02 kg 3 600 3. pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 18 01 82 kg 1500 4. leki inne niż wymienione w 180108 18 01 09 kg 300 5. chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06 kg 1 800 6. chemikalia w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 18 01 07 kg 1 500 7. narzędzia chirurgiczne i zabiegowe 18 01 01 kg 300 1. Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2. Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 3 razy w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3. Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4. Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5. Odpady o kodzie 18 01 03, 18 01 09 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 180102, 180182 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: - odpady o kodzie 18 01 02 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok. 10 szt./miesiąc, - odpady o kodzie 18 01 82 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok.4 szt./miesiąc, 6. Odpady o kodach 18 01 06 i 18 01 07, gromadzone będą w opakowaniach, których rodzaj, wielkość itp. będzie uzależniona od ich właściwości fizycznych. Opakowania te zapewnia Zamawiający. 7. Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 8. Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odpady z grupy 15,16,19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa odpadu j.m. Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy 1. sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202 15 02 03 kg 4710 2. produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia 16 03 80 kg 21 000 3. zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 16 02 13 (termometry rtęciowe) szt. 150 4. skratki 19 08 01 kg 3600 1. Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp. 2. Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 1 raz w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia). 3. Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 4. Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający. 5. Odpady o kodzie 15 02 03 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Odpady o kodzie 16 02 13 będą gromadzone w słoikach szklanych, zanurzone w wodzie i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 160380 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów: - odpady o kodzie 16 03 80 - pojemniki z pokrywą o poj.50 litrów , ok.5-6 szt./miesiąc. 6. Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów. 7. Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139 poz. 940)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.