To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Kraków: Usługi hotelarskie w okresie 02-05.10.2013r., związane z realizacją Festiwalu EMANACJE
Część I - Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej trzygwiazdkową
Numer ogłoszenia: 381878 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359306 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Opera Krakowska" w Krakowie, ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, faks 12 29 66 103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie w okresie 02-05.10.2013r., związane z realizacją Festiwalu EMANACJE Część I - Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej trzygwiazdkową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi hotelarskie w okresie 02-05.10.2013r., związane z realizacją Festiwalu EMANACJE. Przewidywane ilości noclegów zawarte są w harmonogramie rezerwacji pokoi, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Harmonogram ten określa przewidywane zapotrzebowanie przez okres obowiązywania umowy realizowane według bieżących potrzeb, co oznacza maksymalne zapotrzebowanie przez ten okres. Ilości noclegów rzeczywiście zrealizowane przez Zamawiającego mogą być niższe niż przewidywane zapotrzebowanie. Określenie maksymalnego zapotrzebowania nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku realizacji wszystkich noclegów w ilościach wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zmniejszenia ilości usług wskazanych w szczegółowym harmonogramie rezerwacji pokoi, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, cena jednostkowa zamawianej usługi nie ulega zmianie. Z uwagi na charakter i specyfikę przedmiotowych usług zostały one podzielone na dwie następujące części: 1. Część I - Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej trzygwiazdkową, 2. Część II - Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej dwugwiazdkową. Część I Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej trzygwiazdkową Zamówienie dotyczy świadczenia usług hotelarskich w hotelu posiadającym kategorię co najmniej 3-gwiazdkową, (w rozumieniu przepisów par. 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie). Dodatkowe wymogi: a) odległość od siedziby Opery przy ul. Lubicz 48; Kraków: do 10 km (mierzone na podstawie mapy umieszczonej na stronie https://maps.google.pl, wariant komunikacji: samochodem), b) miejsca parkingowe, c) hotel dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - min. 1 pokój przystosowany dla osób niepełnosprawnych, d) dostęp do Internetu, Planowa (przybliżona) ilość dób w czasie trwania umowy: 156, w tym dla części I - 54 doby w pokojach jednoosobowych (w tym 2 doby w pokoju przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych), dla części II - 102 doby (w tym: 24 doby w pokojach jednoosobowych - w tym 2 doby w pokoju przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych i 78 dób w pokojach dwuosobowych), (szczegółowy harmonogram w załączniku nr 4 do SIWZ). W przypadku braku pokoju jednoosobowego Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania pokoju dwuosobowego do pojedynczego wykorzystania, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi hotelarskie w hotelach posiadających kategorię co najmniej trzygwiazdkową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAKOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HOTELARSKO - TURYSTYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KRAKOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HOTELARSKO - TURYSTYCZNE SP. Z O.O.
- KRAKOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO HOTELARSKO-TURYSTYCZNE SP. Z O.O., UL. KOSZYKARSKA 33, 30-717 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8370,00
Oferta z najniższą ceną: 8370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9774,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.