eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Międzyrzec Podlaski: INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2
Numer ogłoszenia: 381868 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309492 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 372 62 11, faks 83 372 62 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego kompletnego lodowiska składanego o powierzchni 450,0 m2 i wymiarach pomiędzy bandami 15m x 30m wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującego utrzymanie tafli lodowej grubości do 7 cm, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska a także pierwszego demontażu lodowiska. 2) Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowane w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Partyzantów 8. 3) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto przeprowadzenie instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 4) Wyposażenie obiektu: 4.1. Folia o wymiarach 16x31 m zabezpieczająca istniejące boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. 4.2. Instalacja mrożeniowa o powierzchni 450,0 m2 i wymiarach pomiędzy bandami 15m x 30m złożona z modułów mrożeniowych aluminiowych (1,0mx5,0 m), w skład których wchodzi kolektor zasilający, zespół rur wzdłużnych wspawany z dwóch stron w profil aluminiowy oraz kolektor powrotny. Kolektor powrotny posiadający system odpowietrzania. Moduły mrożeniowe łączone między sobą oraz kolektorami za pomocą elastycznych węży do systemów chłodniczych. W celu równomiernego rozłożenia rur wzdłużnych w każdym module muszą być zastosowane profile dystansujące. Tafla lodowa o grubości do 7cm. Wszystkie elementy umożliwiające szybki montaż i demontaż oraz spełniające wymagania związane z trwałością, płynoszczelnością, elastycznością i odpornością chemiczną na glikol propylenowy i etylenowy, podatnością na stosunkowo duże wydłużenia, dostosowaniem do ciśnienia 4 bar i temperatury od +70st C do -50st C. 4.3. Agregat chłodniczy kompaktowy o następujących parametrach: - moc chłodnicza min.110 kW , mocy elektrycznej nie przekraczającej 60,0 kW, przy temperaturze powietrza chłodzącego +15 st C i parametrach 35% wodnego roztworu glikolu (czynnik chłodniczy: -12 st C/-9 st C). - czynnik ziębniczy freon R 404 A, - agregat chłodniczy powinien posiadać sprężarki półhermetyczne (nie dopuszcza się semihermetycznych), min. 4-stopnie regulacji wydajności, elektroniczną tablicę sterowniczą, pompę obiegową czynnika chłodniczego. - agregat musi spełniać wymagania dotyczące średnich ciśnień akustycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 29 lipca 2004 w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. Ust. Nr 178, poz. 1841). - agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881), - agregat musi być ogrodzony w sposób zabezpieczający przed dostępem osób trzecich, - Zamawiający zapewnia przyłącze energetyczne w miejscu ustawienia agregatu. - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania agregatu chłodniczego przeznaczonego do przemysłowych instalacji klimatyzacyjnych. Dopuszcza się jedynie agregaty chłodnicze przeznaczone do lodowisk stałych lub sezonowych. 4.4. Bandy rekreacyjne w wykonaniu pozwalającym na przymrażanie do lodu. Konstrukcja bandy o maksymalnej długości modułu - 2,0m wykonana z profili aluminiowych wypełnionych płytami PEHD o grubości min. 5 mm koloru białego, listwy okopowej w jaskrawym kolorze, listwy poręczowej koloru niebieskiego lub granatowego. Wysokość bandy 1,1-1,2m. Banda powinna posiadać 2 furtki dla łyżwiarzy (szerokość 0,9-1,0m) oraz bramę dla rolby (szerokość 2,5-3,0m) w konstrukcji stalowej. Brak urządzeń sportowych, których nie można zdemontować w miejscu montażu lodowiska. 4.5. Antypoślizgowe chodniki gumowe o grubości min. 6mm układane w traktach komunikacyjnych dla łyżwiarzy oraz w zapleczu sanitarno-szatniowym o łącznej powierzchni 82,0 m2. 4.6. Dostawa i napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym w ilości zapewniającej prawidłową pracę instalacji mrożeniowej w postaci 35% roztworu glikolu etylenowego z dodatkami uszlachetniającymi (inhibitory korozji) środkami antypiennymi i regulatorami pH. 4.7. Do magazynowania roztworu należy przewidzieć odpowiednią ilość paletopojemników - 1000l oraz pompę do przepompowywania czynnika.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEFAL SERWIS S.A., ul. Marklowicka 30A, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 404952,90

  • Oferta z najniższą ceną: 404952,90 / Oferta z najwyższą ceną: 467000,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.