eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Międzyrzec Podlaski: INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2
Numer ogłoszenia: 309492 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 372 62 11, faks 83 372 62 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALOWANIE SKŁADANEGO LODOWISKA SEZONOWEGO W RAMACH PROGRAMU BIAŁY ORLIK w Międzyrzecu Podlaskim przy Szkole Podstawowej Nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalowanie i demontaż składanego lodowiska sezonowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego kompletnego lodowiska składanego o powierzchni 450,0 m2 i wymiarach pomiędzy bandami 15m x 30m wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującego utrzymanie tafli lodowej grubości do 7 cm, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska a także pierwszego demontażu lodowiska. 2) Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowane w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Partyzantów 8. 3) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto przeprowadzenie instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 4) Wyposażenie obiektu: 4.1. Folia o wymiarach 16x31 m zabezpieczająca istniejące boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. 4.2. Instalacja mrożeniowa o powierzchni 450,0 m2 i wymiarach pomiędzy bandami 15m x 30m złożona z modułów mrożeniowych aluminiowych (1,0mx5,0 m), w skład których wchodzi kolektor zasilający, zespół rur wzdłużnych wspawany z dwóch stron w profil aluminiowy oraz kolektor powrotny. Kolektor powrotny posiadający system odpowietrzania. Moduły mrożeniowe łączone między sobą oraz kolektorami za pomocą elastycznych węży do systemów chłodniczych. W celu równomiernego rozłożenia rur wzdłużnych w każdym module muszą być zastosowane profile dystansujące. Tafla lodowa o grubości do 7cm. Wszystkie elementy umożliwiające szybki montaż i demontaż oraz spełniające wymagania związane z trwałością, płynoszczelnością, elastycznością i odpornością chemiczną na glikol propylenowy i etylenowy, podatnością na stosunkowo duże wydłużenia, dostosowaniem do ciśnienia 4 bar i temperatury od +70st C do -50st C. 4.3. Agregat chłodniczy kompaktowy o następujących parametrach: - moc chłodnicza min.110 kW , mocy elektrycznej nie przekraczającej 60,0 kW, przy temperaturze powietrza chłodzącego +15 st C i parametrach 35% wodnego roztworu glikolu (czynnik chłodniczy: -12 st C/-9 st C). - czynnik ziębniczy freon R 404 A, - agregat chłodniczy powinien posiadać sprężarki półhermetyczne (nie dopuszcza się semihermetycznych), min. 4-stopnie regulacji wydajności, elektroniczną tablicę sterowniczą, pompę obiegową czynnika chłodniczego. - agregat musi spełniać wymagania dotyczące średnich ciśnień akustycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 29 lipca 2004 w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. Ust. Nr 178, poz. 1841). - agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881), - agregat musi być ogrodzony w sposób zabezpieczający przed dostępem osób trzecich, - Zamawiający zapewnia przyłącze energetyczne w miejscu ustawienia agregatu. - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania agregatu chłodniczego przeznaczonego do przemysłowych instalacji klimatyzacyjnych. Dopuszcza się jedynie agregaty chłodnicze przeznaczone do lodowisk stałych lub sezonowych. 4.4. Bandy rekreacyjne w wykonaniu pozwalającym na przymrażanie do lodu. Konstrukcja bandy o maksymalnej długości modułu - 2,0m wykonana z profili aluminiowych wypełnionych płytami PEHD o grubości min. 5 mm koloru białego, listwy okopowej w jaskrawym kolorze, listwy poręczowej koloru niebieskiego lub granatowego. Wysokość bandy 1,1-1,2m. Banda powinna posiadać 2 furtki dla łyżwiarzy (szerokość 0,9-1,0m) oraz bramę dla rolby (szerokość 2,5-3,0m) w konstrukcji stalowej. Brak urządzeń sportowych, których nie można zdemontować w miejscu montażu lodowiska. 4.5. Antypoślizgowe chodniki gumowe o grubości min. 6mm układane w traktach komunikacyjnych dla łyżwiarzy oraz w zapleczu sanitarno-szatniowym o łącznej powierzchni 82,0 m2. 4.6. Dostawa i napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym w ilości zapewniającej prawidłową pracę instalacji mrożeniowej w postaci 35% roztworu glikolu etylenowego z dodatkami uszlachetniającymi (inhibitory korozji) środkami antypiennymi i regulatorami pH. 4.7. Do magazynowania roztworu należy przewidzieć odpowiednią ilość paletopojemników - 1000l oraz pompę do przepompowywania czynnika. 5) Obowiązkiem Dostawcy będzie wytworzenie pierwszej warstwy lodu oraz przeszkolenie obsługi lodowiska. 6) Wszystkie urządzenia i materiały musza być fabrycznie nowe oraz posiadać atesty i certyfikaty. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego podpisania (bez uwag) protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zainstalował co najmniej dwa lodowiska składane lub stałe o wartości nie mniejszej, niż 250 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde z nich z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Wymagane prawem atesty i certyfikaty wszystkich użytych urządzeń i materiałów. 2.Agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881). 3. Dokumentację techniczno-ruchową składanego lodowiska sezonowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul.Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Poldaski pok.nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok.nr 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.