To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Warszawa: Wykonanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby realizacji działań PAIiIZ S.A.
Numer ogłoszenia: 381538 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164533 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby realizacji działań PAIiIZ S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów reklamowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia w ramach ofert częściowych został przedstawiony w Załącznikach nr 1a (część I),1b (część II), 1c (część III), 1d (część IV), 1e (część V) do niniejszej SIWZ. 3. Kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 22462000-6 Materiały reklamowe. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych, zgodnie z Załącznikami nr 1a, 1b, 1c, 1d oraz 1e do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie elementy zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 22.46.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1. Zestawy piśmiennicze - piórniki z: notesem, długopisem i ołówkiem 2. Torby ekologiczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Gierszewska przedsiębiorca działający pod firmą 5 X MEDIA MARZENA GIERSZEWSKA, ul. Widokowa 13, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25830,00
Oferta z najniższą ceną: 25830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 1. Pendrive 4 GB 2. Power bank - przenośny akumulator 3. Długopisy metalowe 4. Długopisy plastikowe 5. Portfel skórzany (klasy Ochnik lub Wittchen lub równoważnej) 6. Zestawy piśmienne: pióro wieczne i długopis (klasy Scriks lub Pierre Cardin lub Cerutti lub równoważnej) 7. Zestawy piśmienne: pióro wieczne i długopis (klasy Scriks lub Pierre Cardin lub Cerutti lub równoważnej).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30388,87
Oferta z najniższą ceną: 30388,87 / Oferta z najwyższą ceną: 30388,87
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 1. Figurki porcelanowe zwierzęta 2. Figurki porcelanowe ludzie 3. Filiżanki porcelanowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Spała przedsiębiorca działający pod firmą Fabryka Porcelany AS Ćmielów Adam Spała, ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35882,79
Oferta z najniższą ceną: 35882,79 / Oferta z najwyższą ceną: 35882,79
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: 1. Jedwabne apaszki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jedwab Polski Sp. z o.o., ul. Brzozowa 1, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3570,08
Oferta z najniższą ceną: 3570,08 / Oferta z najwyższą ceną: 3570,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.