Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Kraków: Usługę ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie - postępowanie II
Numer ogłoszenia: 381361 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie" , ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14, 30-232 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4253551, 4253552, faks 012 4252710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie - postępowanie II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w okresie od dnia 20.01.2009r. od godz. 12.00. do dnia 31.12.2009 r. do godz. 12.00 Zakres usługi obejmuje: -na terenie Ogrodu Zoologicznego 3 agentów ochrony: 3 agentów całodobowo w okresie letnim (kwiecień-wrzesień) dodatkowe wzmocnienie w soboty, niedziele i święta łącznie ok. 480 rbh -na terenie zaplecza administracyjnego 1 agent ochrony: od poniedziałku do piątku - w godz. 15.00 -7.00, w soboty, niedziele, święta - całodobowo, -obsługa rogatki leśnej 1 agent ochrony - w godz. 9.00 - 18.00 codziennie w okresie letnim: 13 kwietnia - 15 października w pozostałym okresie praca uzależniona od warunków pogodowych w łącznej ilości ok. 380 rbh Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby roboczogodzin. Zmiana powyższa nie przekroczy 20 % roboczogodzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia rozumiane jako posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 1.2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia polegające na 1.2.1. dysponowaniu zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy oraz we wzorze umowy. 1.2.2. dysponowaniu 20 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej, przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy. 1.3. oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - realizują lub zrealizowali co najmniej 3 usługi ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej 200 000 pln każda. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako posiadanie polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia minimum 500 000 pln z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 1.5. oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana na podstawie wymienionych niżej dokumentów wg formuły spełnia bądź nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik 4 SIWZ; 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2.4. aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy p. z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.6. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.7. oświadczenie o dysponowaniu zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej oraz wzorze umowy. 2.8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania usług ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich, przedmiotu, wartości dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.9. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji danej części zamówienia, wraz z załączonymi kserokopiami licencji pracowników. 2.10. Aktualna polisa ubezpieczeniowa inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby. 4. Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo-krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie, ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14,30-232 Kraków woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w Krakowie przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.