eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona obiektów Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Poznań: Ochrona obiektów Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona.
Numer ogłoszenia: 381218 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Palmiarnia Poznańska , ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8663435, faks 061 8658907.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palmiarnia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie i ochrona nieruchomości (Pawilonów Palmiarni - 12 obiektów o pow. ok. 5000m2 ) oraz Parku Wilsona - powierzchnia łączna 6 ha 6457m2 wraz z Muszlą Koncertową, terenem zaplecza Palmiarni z budynkiem administracyjnym, węzłem cieplnym a także pomieszczeniami gospodarczymi) polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikających z tych zdarzeń. Do obowiązków pracownika ochrony należy : - w momencie przejęcia Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona pracownik ochrony przejmuje odpowiedzialność za obiekt, a w szczególności : A. Pawilony Palmiarni B. Park Wilsona z Muszlą Koncertową C. Akwaria D. Węzeł cieplny E. Budynek Administracyjny i obiekty zaplecza (budynek warsztatowo-magazynowy, garaże) Ad.A. Pawilony Palmiarni 1. Obchód obiektu i przejęcie obowiązków. 2. W godzinach otwarcia obiektu pomoc pracownikom dyżurującym w utrzymaniu ładu i porządku. 3. Po zamknięciu kasy pomoc przy wypuszczaniu zwiedzających. 4. Konwojowanie kasjerki z utargiem kasy biletowej do kasy głównej. 5. Nadzór nad zamykaniem i otwieraniem okien w pawilonach - zamykanie okien w pawilonach Palmiarni wg wskazań ustalonych wcześniej z przedstawicielem Palmiarni. W przypadku zbliżającej się burzy lub wzmagania się wiatru okna należy niezwłocznie zamknąć. 6. Nadzór nad temperaturami w pawilonach poprzez obchody i śledzenie aparatury kontrolno-pomiarowej. 7. Nadzór nad stanem oszklenia obiektu - ważne zwłaszcza w okresie chłodów i zimy. 8. Nadzór nad sygnalizacją alarmową - dotyczy pawilonu IIIA i IV . 9. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. Ad.B. Park Wilsona z Muszlą Koncertowa 1. Obchód i przejęcie obiektu. 2. Zwracanie uwagi na przestrzeganie regulaminu parkowego (ksero regulaminu w załączeniu) 3. Zamykanie i otwieranie bram ; - zamykanie : godz.21.00 (4 bramy) godz.22.00 (brama główna ul. Głogowska i furtka ul. Parkowa) - otwieranie : godz. 05.00 (wszystkie bramy i furtka) 4. Strzeżenie Muszli Koncertowej ; - przeciwdziałanie włamaniom - zapobieganie zniszczeniom - alarmowanie w przypadku pożaru 5. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi Ad C. Akwaria. 1. Przejęcie obiektu. 2. Dozór nad systemem alarmowym 3. Dozór nad pracą dmuchawy powietrza - sygnał (dzwonek) - brak ciśnienia : - ponowne załączenie - powiadomienie mistrza akwarium i elektryka 4. Kontrola oszklenia 5. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. Ad.D. Węzeł cieplny 1. Dozór pracownika : - wypadek - niedyspozycja - zaspanie 2. Informowanie o temperaturze - zwłaszcza zimą Ad.E. Budynek Administracyjny i obiekty zaplecza (budynek warsztatowo-magazynowy i garaże) 1. Obchód obiektów i przejęcie obowiązków. 2. Kontrola drzwi i okien w obiektach 3. Alarmowanie w przypadku pożaru 4. Obserwacja systemu monitoringu 5. Nadzór nad sygnalizacją alarmową (II piętro) 6. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. UWAGA !!! - wykonawca ma obowiązek wzywać grupę interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz broń gazową w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektów chronionych i bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tego obiektu. Ponadto o takich zdarzeniach bezzwłocznie powiadamia osobę nadzorującą oraz policję lub straż miejska. Wykonawca ma obowiązek w sposób skuteczny kontrolować aktywność pracownika ochrony i dokumentować jej przeprowadzenie. Zainstaluje na terenie Parku (minimum 3) punkty kontroli. Zadanie winno być wykonywane przez jednego pracownika wraz z psem obronnym (koszty utrzymania psa ponosi Wykonawca) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w dni powszednie w godz. 14.30 do 7.00 dnia następnego a w soboty, niedziele, święta oraz dni wolne od pracy - całodobowo. UWAGA: Wszystkie obchody z psem wyłącznie w kagańcu. Pracownik ochrony przychodzi na służbę z psem i po jej zakończeniu opuszcza obiekt wraz z psem. Służba ochrony musi być jednolicie umundurowana i oznakowana (napis widoczny z odległości min.20-30m, zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie osób i mienia), właściwie wyposażona - w tym w bezprzewodowe środki łączności. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do (co najmniej 1 raz w miesiącu) bezpośredniego kontaktu z osobą sprawującą nadzór..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają koncesję na prowadzenie działalności objętej postępowaniem w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz.U.Nr 114, poz.740), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - dysponują minimum 3 osobami wraz z psem obronnym : nie karane, przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia oraz w zakresie bhp, p.poż. i zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej z minimum jednorocznym stażem pracy w zakresie ochrony. Ponadto dysponują co najmniej 1 pracownikiem ochrony fizycznej z licencją II stopnia do organizowania nadzoru i kontroli podległych pracowników mającego minimum jednoroczny staż pracy w zakresie ochrony. - wykonali w okresie ostatnich 36 miesięcy minimum 1 usługę (przez okres 1 roku) polegającą na ochronie mienia odpowiadającą swoim rodzajem i o minimalnej rocznej wartości 70 tys.zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.1 i 2 Ustawy Pzp). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz te podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt. 1,2,5 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w pkt.3,4,6,7 oraz załącznik nr 4 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. 1. Załączą aktualny wypis (lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność właściwego oryginałem) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierający wymagane wpisy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 2. Załączą aktualną koncesję (lub jej kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) na prowadzenie działalności objętej postępowaniem w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz.U.Nr 114, poz.740), 3. Przedłożą polisę ubezpieczeniową (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100tys. zł. 4. Przedłożą kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) licencji II stopnia wystawioną na pracownika przewidzianego do organizowania i kontroli pracowników wykonujących przedmiot zamówienia 5. Przedłożą dokument o wykonaniu należycie co najmniej 1 usługi (przez okres minimum 1 roku z okresu ostatnich 36 miesięcy), stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jego wartości (minimum 70 tys. zł w skali roku), przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. 6. Załączą podpisane oświadczenie art.22 ust.1 Pzp, art.24 ust. 1 i 2 Pzp - zał. nr 2 do SIWZ 7. Załączą wypełniony i podpisany wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ 8. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 9. Załączą parafowany projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IX niniejszej SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art.8 ust.3 Ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste opakowania. Niedopełnienie tego warunku skutkuje jawnością całej oferty. 1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w języku obcym. 2. Wszystkie dokumenty i oświadczenia będące spełnieniem wymogów określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania danego Wykonawcy w zakresie praw majątkowych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym lub innym dokumentem potwierdzającym właściwą reprezentację. W wypadku udzielenia przez te osoby upoważnienia do występowania w niniejszym postępowaniu w imieniu Wykonawcy, winno ono być dołączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców (działających na zasadzie wpisu swojej działalności do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru sądowego) związanych umową spółki cywilnej, formularz ofertowy musi być podpisany przez wszystkich przedsiębiorców (wspólników) związanych taką umową. W wypadku udzielenia upoważnienia do działania w imieniu przedsiębiorców, musi być ono udzielone przez wszystkich przedsiębiorców -wspólników i dołączone do oferty. Nie spełnienie tego warunku będzie się wiązało z odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.poznan.pl oraz www.bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-676 Poznań Administracja II piętro, Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-676 Poznań Administracja II piętro, Dział Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.