eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, BUDOWLANEJ - SPRAWA NR 101/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, BUDOWLANEJ - SPRAWA NR 101/2014
Numer ogłoszenia: 380716 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322940 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, BUDOWLANEJ - SPRAWA NR 101/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa narzędzi; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa klimatyzatorów. 2. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.). 5. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie, certyfikaty uprawniające do użytku i/lub eksploatacji, oraz posiada oznakowanie znakiem bezpieczeństwa lub certyfikat bezpieczeństwa (o ile dotyczy danego produktu). 7. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Formularzu ofertowym. 8. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych od opisywanych w Formularzu ofertowym (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności do użycia/ gwarancja dostarczonego asortymentu, jest: Zadanie nr 1 - 12 miesięcy gwarancja - poz. 3; Zadanie nr 2 : - 12 miesięcy gwarancja - poz. 7-13, 37-49, 52, - 24 miesięcy gwarancja - poz. 16-20, 33; - Zadanie nr 3: - 12 miesięcy gwarancja - poz. 14, - 6 miesięcy termin przydatności do użycia - poz. 9, Zadanie nr 4 - 12 miesięcy gwarancja - poz. 1, 2, 4, Zadanie nr 5 - 24 miesięcy gwarancja - poz. 1. 11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.00.00 - Kable energetyczne 31.52.13.30 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 19.51.00.00 - Produkty z gumy 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych 44.62.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 42.12.20.00 - Pompy 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 39.13.70.00 - Zmiękczacze wody 42.13.11.47 - Zawory bezpieczeństwa 42.13.11.48 - Zawory odcinające 42.13.12.60 - Zawory kulowe 42.12.22.20 - Pompy ściekowe 44.21.25.10 - Kątowniki 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 43.41.30.00 - Mieszalniki betonu lub zaprawy 31.71.11.40 - Elektrody 44.33.20.00 - Pręty (budowlane) 44.42.32.00 - Drabiny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEMAR ELECTRIC Sp. z o. o., ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14855,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13229,70

  • Oferta z najniższą ceną: 13181,55 / Oferta z najwyższą ceną: 21383,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67126,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54529,59

  • Oferta z najniższą ceną: 54529,59 / Oferta z najwyższą ceną: 82453,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAT-BUD mgr inż. Tadeusz Szozda, ul. Bielińska 7, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12864,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8964,98

  • Oferta z najniższą ceną: 8964,98 / Oferta z najwyższą ceną: 16798,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa jednorazowa narzędzi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz, ul. 1-go Maja 13/1, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3642,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2555,94

  • Oferta z najniższą ceną: 2555,94 / Oferta z najwyższą ceną: 4559,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa jednorazowa klimatyzatorów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARWEX Paweł Archaniołowicz Sp. J., ul. Rzeszowska 21, 85-373 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8162,28

  • Oferta z najniższą ceną: 8162,28 / Oferta z najwyższą ceną: 12509,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.