eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Numer ogłoszenia: 38060 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju , ul. ks. I. Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5830501, faks 022 5830504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir@gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz tonerów przez okres 12 miesięcy dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z siedzibą w Warszawie. 2.Niniejsze zamówienie będzie realizowane zgodnie z następującym podziałem na części: część 1- dostawa artykułów biurowych, część 2- dostawa tonerów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w niniejszym SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest to materiał o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkt oryginalny oraz spełnia te same warunki użytkowe i funkcjonalne. 5.Przy zawieraniu Umowy Zamawiający zastrzega możliwość za swoją wiedzą i pisemną zgodą, wprowadzenia przez Wykonawcę nieznacznych odstępstw od szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. 6. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę w swojej ofercie produktu równoważnego, jest on zobowiązany do podania jego nazwy oraz opisu. 7. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych artykułów biurowych, oraz tonerów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga, aby: 1)oferowane artykuły biurowe oraz tonery były fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku. Zamawiający nie dopuszcza artykułów regenerowanych. Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 2)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów biurowych i tonerów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie. 3)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych nie wyższych niż podane w ofercie przez cały okres trwania umowy. 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości każdego z zamawianych artykułów biurowych oraz tonerów w granicach 30% bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy oraz zamiany w ramach asortymentu wymienionego w ofercie ilości poszczególnych artykułów biurowych i tonerów (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów biurowych i tonerów podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie przekroczą wartości, na którą zostanie zawarta umowa. 9.Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Zamawiającego zamówienia faksem. 10. W przypadku niezgodności dostawy (ilości) ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający prześle reklamację na podany przez Wykonawcę numer faksu lub adres e-mail nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić reklamację najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. 11. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 12. Wielkość każdej dostawy artykułów biurowych i tonerów oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości: część 1 - 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) na dostawę artykułów biurowych; część 2 - 400,00 zł (czterysta złotych 00/100) na dostawę tonerów

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniej niż: - dla części 1- dostawa artykułów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: trzydzieści tysięcy), - dla części 2- dostawa tonerów, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: piętnaście tysięcy) z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, a także załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty dla obu części należy przyjąć sumę w/w kwot (Wykonawca składający ofertę we wszystkich częściach musi wykazać realizację dostawy na kwotę nie mniejszą niż 45 000,00 zł.). Każda podana dostawa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu, tzn. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem, wykonanej w całości przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Wykazane dostawy nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę bez załączonych dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikaty jakości wystawione przez producentów papieru ksero zapewniających o parametrach określonych w załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ część 1 poz. 41 i 42.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbir@gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4; 00-546 Warszawa, pok. 216b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój 216b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.