eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Katowice: ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Numer ogłoszenia: 38045 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7679 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu cyklu 5 dwudniowych szkoleń wyjazdowych dla 100 pracowników publicznych służb zatrudnienia województwa śląskiego w ramach projektu pn. praktyka kluczem do skutecznej pomocy bezrobotnym osobom niepełnosprawnym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia przeprowadzone w 5 dwudziestoosobowych grupach, każda z grup musi odbyć szkolenie z każdego modułu (25 dwudniowych szkoleń). 1. Zakres tematyczny szkoleń: MODUŁ I:Prawne aspekty zatrudniania osób niepełnosprawnych w Polsce - 2 dni szkoleniowe - 16 godz.(1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1) Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce i Europie, 2) Systemy orzekania o stopniu niepełnosprawności w Polsce, 3) System rentowy a zatrudnienie (zatrudnienie a zmniejszanie lub zawieszanie świadczeń, renty socjalne, renty rodzinne, renty z tytułu niezdolności do pracy), 4) Różnice między otwartym a chronionym rynkiem pracy (Zakład Pracy Chronionej - zasady funkcjonowania; firma na otwartym rynku pracy), 5) Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - zasady funkcjonowania i wpłaty na poczet PFRON, 6) Zakłady Aktywności Zawodowej (ZAZ) oraz Warsztaty Terapii Zajęciowej (WTZ) - zasady funkcjonowania, 7) Wsparcie i dofinansowanie zatrudnienia osób niepełnosprawnych na otwartym i chronionym rynku pracy (zwrot kosztów przystosowania i wyposażenia stanowiska pracy, zwrot kosztów szkolenia osób niepełnosprawnych, zatrudnienie asystenta osoby niepełnosprawnej, dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego, 8) Uprawnienia pracownicze osób niepełnosprawnych (czas pracy, dodatkowy urlop wypoczynkowy, płatne zwolnienie od pracy, turnusy rehabilitacyjne), 9) Warunki zatrudnienia i refundacje kosztów związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych, 10) Zasady zawierania stosunku pracy i jego rozwiązanie (prawo pracy, równość szans, dyskryminacja, obowiązki pracodawcy podczas zatrudniania osób niepełnosprawnych, formy i zasady nawiązywania stosunku pracy, zasady BHP) MODUŁ II: Zatrudnienie wspomagane - 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1) Zatrudnienie wspomagane - rola trenera pracy (definicja, cechy i zasady pracy trenera, profil kompetencyjny), 2) Model Job Coaching w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych MODUŁ III: Wspieranie w poszukiwaniu pracy - 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1) Planowanie kariery zawodowej osoby niepełnosprawnej, 2) Ocena p[predyspozycji zawodowych osoby niepełnosprawnej z uwzględnieniem rodzajów niepełnosprawności, 3) Ocena możliwości zatrudnienia osoby niepełnosprawnej z punktu widzenia różnych rodzajów niepełnosprawności, Aktywizacja zawodowa osoby niepełnosprawnej (pośrednictwo pracy, poradnictwo zawodowe, szkolenia, staże) MODUŁ IV: Komunikacja z osobą niepełnosprawną - 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1) Specyfika pracy oraz komunikacja z osobami o różnych rodzajach niepełnosprawności 2) Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją wzroku, 3) Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją słuchu, 4) Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją narządu ruchu, 5) Praca z osobą niepełnosprawną z niepełnosprawnością intelektualną MODUŁ V: Alternatywne formy zatrudniania osób niepełnosprawnych - 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1) Własna działalność gospodarcza - środki na podjęcie działalności gospodarczej, dofinansowanie kredytów, refundacja obowiązkowych składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe, 2) Warunki i zasady zakładania spółdzielni socjalnych przez osoby niepełnosprawne, 3) Elastyczne formy zatrudniania osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem telepracy. 2. Szczegółowy opis wymagań dla hotelu - szkolenia oraz zakwaterowanie należy zorganizować w jednym hotelu. 1) Hotel: Szkolenia mają zostać zorganizowane w całorocznym obiekcie (hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy), usytuowanym na terenie województwa śląskiego, o dogodnym dojeździe tj. możliwość dojazdu do hotelu z dworca kolejowego max. jedną linią autobusową lub tramwajową, przystanek komunikacji miejskiej znajduje się w odległości nie większej niż 200 m od budynku hotelu. Obiekt ma spełniać standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego oraz dysponować nieodpłatnymi miejscami parkingowymi dla zmotoryzowanych uczestników szkoleń. 2) Zakwaterowanie: W każdym module szkolenia Wykonawca zapewni 1 nocleg-os. w pokojach max. dwuosobowych z łazienką. W pokojach powinny znajdować się 2 oddzielne łóżka. Minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową z dostępem do zimnej i ciepłej wody przez 24 godziny na dobę, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników. Obiekt powinien posiadać ogrzewanie zapewniające temperaturę co najmniej 20 0C i umożliwiające gościom samodzielną regulację. 3) Sala konferencyjno - szkoleniowa: Wykonawca zapewni salę konferencyjno - szkoleniową, klimatyzowaną mieszczącą grupę do 25 osób, ze stołami ustawionymi w podkowę. Sala powinna posiadać dostęp do Internetu, być wyposażona w ekran, tablicę typu flipchart oraz sprzęt techniczny niezbędny do przeprowadzenia prezentacji (projektor multimedialny, laptop). Sala powinna znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia. 4) Usługa gastronomiczna: Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną dla uczestników szkolenia oraz kadry, składającą się z: Śniadania: 1 zestaw śniadaniowy-os. podczas 1 dwudniowego szkolenia (do wyboru powinny być co najmniej 2 różne zestawy) lub podane w formie stołu szwedzkiego: wędlina, sery żółte nabiał, płatki, mleko, jajecznica bądź kiełbaski na ciepło, pomidor, ogórek oraz ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń. Śniadanie powinno być zapewnione w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkoleń. Obiady: 2 obiady-os. na 1 dwudniowe szkolenie składające się z dwóch dań, deseru oraz napojów ciepłych i zimnych. W każdym dniu do wyboru powinny być 2 zupy, danie mięsne (min. 350 g-os) i danie wegetariańskie, dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane, lub frytki, lub ryż), dodatki warzywne (sałatki lub surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciepłe (kawa lub herbata wraz z dodatkami - śmietanka, cukier, cytryna) i zimne (woda mineralna i soki owocowe). Kolacja: 1 kolacja-os. na 1 dwudniowe szkolenie składająca się z min. 1 dania ciepłego (min. 400 g-os.) oraz napojów ciepłych i zimnych Bufety kawowe: W ramach każdej przerwy oraz podczas zajęć uczestnicy każdego szkolenia i wykładowcy będą mogli korzystać z: kawy, herbaty wraz z dodatkami (śmietanka, cukier, cytryna), wody mineralnej - gazowanej i niegazowanej, drobnych słodkich i słonych przekąsek, ciast (sernik, makowiec, szarlotka - nie mniej niż 1 szt-os. z każdego rodzaju). Bufet kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń przez cały czas trwania wykładów oraz na bieżąco uzupełniany . 5) Uwagi: Usługa gastronomiczna rozpoczyna się przerwą kawową w dniu przyjazdu, a kończy obiadem w dniu wyjazdu. W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztucców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków. Obiady i kolacja dla każdego uczestnika powinny być podane na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podania. 3. Szczegółowy opis wymagań dla kadry trenerskiej oraz dla realizacji szkoleń, informacja o uczestnikach szkoleń 1) Liczba uczestników: W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 100 przedstawicieli publicznych służb zatrudnienia z woj. Śląskiego, uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup dwudziestoosobowych (wielkości grup mogą ulec zmianie). Każda z grup musi odbyć szkolenie z każdego modułu. 2) Termin szkoleń: Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 lipca 2015 roku, Wykonawca ustali 25 terminów dwudniowych szkoleń. Szkolenia mogą się odbywać z częstotliwością od 5 do 7 razy w miesiącu. Szkolenia winno odbywać się w dni robocze. Szkolenia dla jednego uczestnika będą odbywać się maksymalnie w czasie trzech kolejno następujących po sobie miesięcy. 3) Opiekun szkoleń: Wykonawca zapewni opiekuna na każdą grupę, który sprawdzi kwalifikowalność uczestników (czy są na liście wysłanej przez Zamawiającego), będzie weryfikował frekwencję na zajęciach (listy obecności), przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe, przeprowadzi ankiety ewaluacyjne oraz testy na wejście i testy sprawdzające wiedzę na zakończenie szkolenia. Opiekun szkoleń będzie obecny przez cały czas trwania każdego szkolenia. Opiekun powinien dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego i uczestników szkolenia - numer telefonu komórkowego opiekun zobowiązany jest przekazać uczestnikom szkolenia wraz z zaproszeniem na szkolenie. 4) Realizacja szkoleń: Szkolenia zostaną podzielone na 5 dwudniowych modułów szkoleniowych dla 5 grup (25 terminów). Wykonawca przeprowadzi szkolenia zgodnie z programem, uwzględniającym w szczególności wskazane przez Zamawiającego zagadnienia. Programy szkoleń wszystkich 5 modułów muszą zostać przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zapewnieni materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika na każde szkolenie, na które będą się składać: teczka, długopis, notes, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej na USB. Wykonawca przygotuje testy na wejście oraz testy końcowe dla każdego uczestnika na każde szkolenie Wykonawca przeprowadzeni ankiety oceniające ogólną wiedzę przed i po szkoleniu każdego uczestnika, jakość szkolenia i trenera (Zamawiający zobowiązuje się do przekazania ankiety Wykonawcy tydzień przed rozpoczęciem szkolenia ) Wykonawca dostarczy wyżej wskazane dokumenty (w terminie do 5 dni po każdej zrealizowanej edycji) do biura projektu w Częstochowie. Wykonawca wyda certyfikaty imienne potwierdzające udział w szkoleniu (Zamawiający zapłaci za uczestnika szkolenia, niemniej jednak udział w min. 80 % czasu zajęć, zdanie testu końcowego oraz wypełnienie ankiet oceniających uprawnia do otrzymania certyfikatu). 4. Harmonogram szkolenia Dzień Pierwszy Szkolenia 09:00 - 09.15 - Powitanie w formie bufetu kawowego 9.15 - 11.30 - Zajęcia 11.30 - 11.45 - Przerwa 11.45 - 13.30 - Zajęcia 13.30- 14:00 - Obiad 14.00- 15:30 - Zajęcia 15:30- 15:45 - Przerwa 15:45-17:00 - Zajęcia 18.00 - Kolacja Dzień Drugi Szkolenia 08:00 - 09.00 - Śniadanie 9.15 - 11.30 - Zajęcia 11.30 - 11.45 - Przerwa 11.45 - 13.30 - Zajęcia 13.30- 14:00 - Obiad 14:00-15:30 - Zajęcia 15:30-15:45 - Przerwa 15:45- 17.00 - Zajęcia 5. Uwagi 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawców, jako miejsc zaproponowanych do organizacji szkoleń przed wyborem najkorzystniejszej oferty 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy listy uczestników szkoleń, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, nazwa instytucji wraz z danymi teleadresowymi, numer telefonu służbowego oraz adres e-mail, tytuł szkolenia, 3) Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych uczestników szkoleń zgodnie z zapisami umowy na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zapisami w § 9 projektu umowy, stanowiącego zał Nr 5 do SIWZ. 4) Zamawiający będzie przekazywać sukcesywnie listy uczestników szkoleń, przy czym ostatnia lista zostanie przekazana najpóźniej do końca maja 2015 r. (po tym terminie, Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji dot. osób z list rezerwowych lub tych które zostaną skierowane w miejsce uczestnika, który zrezygnuje ze szkolenia). 5) Wykonawca przygotuje testy na wejście i testy sprawdzające na zakończenie szkolenia dla każdego z uczestników oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu szkolenia. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia danej grupy szkoleniowej. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu szkolenia, 6) Wykonawca zbierze od uczestników informacje odnośnie korzystania z miejsc parkingowych oraz odnośnie zapotrzebowania na dania obiadowe mięsne i wegetariańskie, 7) Wykonawca zapewni możliwość uczestniczenia w szkoleniach 1 pracownika Zamawiającego kontrolującego szkolenie (tj. zostanie zaopatrzony w materiały szkoleniowe, zapewnione zostanie dla niego wyżywienie).Terminy uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w szkoleniach będą ustalane na bieżąco, 8) Wszystkie materiały szkoleniowe, certyfikaty, listy obecności, testy muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego oraz zgodne z wymaganiami Wytyczne w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL, zastosowanie logotypów: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny oraz informacji o współfinansowaniu ze środków EFS. Ponadto w materiałach szkoleniowych zostanie zamieszczona informacja, że organizatorem szkoleń jest Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, 9) W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu daty oraz harmonogram szkoleń z tym ze szkolenia należy wykonać do dnia 15 lipca 2015 r. Wykonawca zaakceptuje lub wprowadzi zastrzeżenia do przedstawionego Harmonogramu w terminie 4 dni. W przypadku braku akceptacji harmonogramu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nowy, bądź poprawiony harmonogram szkoleń w terminie 3 dni od otrzymania uwag od Zamawiającego, 10) Płatność za usługę następować będzie w rozliczeniach miesięcznych, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników przeszkolonych w danym miesiącu, 11) Zamawiający zapłaci za uczestnika szkolenia, który otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w danym szkoleniu. 12) Zakładana przez Zamawiającego wielkość każdej z 25 grup to 20 osób, Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób w poszczególnych grupach, minimalna ilość osób - 15, maksymalna ilość osób w grupie - 25. 13) Szkolenie są finansowane w całości ze środków publicznych (85% ze środków EFS, 15 % środki z budżetu państwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wiedza i praktyka kluczem do skutecznej pomocy bezrobotnym osobom niepełnosprawnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aldeo Systemy Zarządzania Sp. z o.o. -Lider konsorcjum AKME Consulting Krzysztof Pikor - Partner konsorcjum, ul, Czachowskiego 34, 26-600 Radom, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 111525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.