eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Katowice: ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Numer ogłoszenia: 7679 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW PUBLICZNYCH SŁUŻB ZATRUDNIENIA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu cyklu 5 dwudniowych szkoleń wyjazdowych dla 100 pracowników publicznych służb zatrudnienia województwa śląskiego w ramach projektu pn. praktyka kluczem do skutecznej pomocy bezrobotnym osobom niepełnosprawnym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia przeprowadzone w 5 dwudziestoosobowych grupach, każda z grup musi odbyć szkolenie z każdego modułu (25 dwudniowych szkoleń). 1 Zakres tematyczny szkoleń: MODUŁ 1:Prawne aspekty zatrudniania osób niepełnosprawnych w Polsce 2 dni szkoleniowe - 16 godz.(1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1 Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce i Europie, 2 Systemy orzekania o stopniu niepełnosprawności w Polsce, 3 System rentowy a zatrudnienie (zatrudnienie a zmniejszanie lub zawieszanie świadczeń, renty socjalne, renty rodzinne, renty z tytułu niezdolności do pracy), 4 Różnice między otwartym a chronionym rynkiem pracy (Zakład Pracy Chronionej - zasady funkcjonowania; firma na otwartym rynku pracy), 5 Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - zasady funkcjonowania i wpłaty na poczet PFRON, 6 Zakłady Aktywności Zawodowej (ZAZ) oraz Warsztaty Terapii Zajęciowej (WTZ) - zasady funkcjonowania, 7 Wsparcie i dofinansowanie zatrudnienia osób niepełnosprawnych na otwartym i chronionym rynku pracy (zwrot kosztów przystosowania i wyposażenia stanowiska pracy, zwrot kosztów szkolenia osób niepełnosprawnych, zatrudnienie asystenta osoby niepełnosprawnej, dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego, 8 Uprawnienia pracownicze osób niepełnosprawnych (czas pracy, dodatkowy urlop wypoczynkowy, płatne zwolnienie od pracy, turnusy rehabilitacyjne), 9 Warunki zatrudnienia i refundacje kosztów związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych, 10 Zasady zawierania stosunku pracy i jego rozwiązanie (prawo pracy, równość szans, dyskryminacja, obowiązki pracodawcy podczas zatrudniania osób niepełnosprawnych, formy i zasady nawiązywania stosunku pracy, zasady BHP) MODUŁ 2: Zatrudnienie wspomagane 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1 Zatrudnienie wspomagane - rola trenera pracy (definicja, cechy i zasady pracy trenera, profil kompetencyjny), 2 Model Job Coaching w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych MODUŁ 3: Wspieranie w poszukiwaniu pracy 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1 Planowanie kariery zawodowej osoby niepełnosprawnej, 2 Ocena p[predyspozycji zawodowych osoby niepełnosprawnej z uwzględnieniem rodzajów niepełnosprawności, 3 Ocena możliwości zatrudnienia osoby niepełnosprawnej z punktu widzenia różnych rodzajów niepełnosprawności, 4 Aktywizacja zawodowa osoby niepełnosprawnej (pośrednictwo pracy, poradnictwo zawodowe, szkolenia, staże) MODUŁ 4: Komunikacja z osobą niepełnosprawną 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1 Specyfika pracy oraz komunikacja z osobami o różnych rodzajach niepełnosprawności 2 Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją wzroku, 3 Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją słuchu, 4 Praca z osobą niepełnosprawną z dysfunkcją narządu ruchu, 5 Praca z osobą niepełnosprawną z niepełnosprawnością intelektualną MODUŁ 5: Alternatywne formy zatrudniania osób niepełnosprawnych 2 dni szkoleniowe - 16 godz. (1 godz. wynosi 45 minut) x 5 grup 1 Własna działalność gospodarcza - środki na podjęcie działalności gospodarczej, dofinansowanie kredytów, refundacja obowiązkowych składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe, 2 Warunki i zasady zakładania spółdzielni socjalnych przez osoby niepełnosprawne, 3 Elastyczne formy zatrudniania osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem telepracy. 2 Szczegółowy opis wymagań dla hotelu - szkolenia oraz zakwaterowanie należy zorganizować w jednym hotelu. 1 Hotel: Szkolenia mają zostać zorganizowane w całorocznym obiekcie (hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy), usytuowanym na terenie województwa śląskiego, o dogodnym dojeździe tj. możliwość dojazdu do hotelu z dworca kolejowego max. jedną linią autobusową lub tramwajową, przystanek komunikacji miejskiej znajduje się w odległości nie większej niż 200 m od budynku hotelu. Obiekt ma spełniać standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego oraz dysponować nieodpłatnymi miejscami parkingowymi dla zmotoryzowanych uczestników szkoleń. 2 Zakwaterowanie: W każdym module szkolenia Wykonawca zapewni 1 nocleg - os. w pokojach max. dwuosobowych z łazienką. W pokojach powinny znajdować się 2 oddzielne łóżka. Minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową z dostępem do zimnej i ciepłej wody przez 24 godziny na dobę, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników. Obiekt powinien posiadać ogrzewanie zapewniające temperaturę co najmniej 20 0C i umożliwiające gościom samodzielną regulację. 3 Sala konferencyjno - szkoleniowa: Wykonawca zapewni salę konferencyjno - szkoleniową, klimatyzowaną mieszczącą grupę do 25 osób, ze stołami ustawionymi w podkowę. Sala powinna posiadać dostęp do Internetu, być wyposażona w ekran, tablicę typu flipchart oraz sprzęt techniczny niezbędny do przeprowadzenia prezentacji (projektor multimedialny, laptop). Sala powinna znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia. 4Usługa gastronomiczna: Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną dla uczestników szkolenia oraz kadry, składającą się z: Śniadania: 1 zestaw śniadaniowy - os. podczas 1 dwudniowego szkolenia (do wyboru powinny być co najmniej 2 różne zestawy) lub podane w formie stołu szwedzkiego: wędlina, sery żółte nabiał, płatki, mleko, jajecznica bądź kiełbaski na ciepło, pomidor, ogórek oraz ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń. Śniadanie powinno być zapewnione w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkoleń. Obiady: 2 obiady - os. na 1 dwudniowe szkolenie składające się z dwóch dań, deseru oraz napojów ciepłych i zimnych. W każdym dniu do wyboru powinny być 2 zupy, danie mięsne (min. 350 g - os) i danie wegetariańskie, dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane, lub frytki, lub ryż), dodatki warzywne (sałatki lub surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciepłe (kawa lub herbata wraz z dodatkami - śmietanka, cukier, cytryna) i zimne (woda mineralna i soki owocowe). Kolacja: 1 kolacja - os. na 1 dwudniowe szkolenie składająca się z min. 1 dania ciepłego (min. 400 g - os.) oraz napojów ciepłych i zimnych Bufety kawowe: W ramach każdej przerwy oraz podczas zajęć uczestnicy każdego szkolenia i wykładowcy będą mogli korzystać z: kawy, herbaty wraz z dodatkami (śmietanka, cukier, cytryna), wody mineralnej - gazowanej i niegazowanej, drobnych słodkich i słonych przekąsek, ciast (sernik, makowiec, szarlotka - nie mniej niż 1 szt - os. z każdego rodzaju). Bufet kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń przez cały czas trwania wykładów oraz na bieżąco uzupełniany . 5 Uwagi: Usługa gastronomiczna rozpoczyna się przerwą kawową w dniu przyjazdu, a kończy obiadem w dniu wyjazdu. W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztucców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków. Obiady i kolacja dla każdego uczestnika powinny być podane na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podania. 3 Szczegółowy opis wymagań dla kadry trenerskiej oraz dla realizacji szkoleń, informacja o uczestnikach szkoleń 1 Liczba uczestników: W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 100 przedstawicieli publicznych służb zatrudnienia z woj. Śląskiego, uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup dwudziestoosobowych (wielkości grup mogą ulec zmianie). Każda z grup musi odbyć szkolenie z każdego modułu. 2 Termin szkoleń: Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 lipca 2015 roku, Wykonawca ustali 25 terminów dwudniowych szkoleń. Szkolenia mogą się odbywać z częstotliwością od 5 do 7 razy w miesiącu. Szkolenia winno odbywać się w dni robocze. Szkolenia dla jednego uczestnika będą odbywać się maksymalnie w czasie trzech kolejno następujących po sobie miesięcy. 3 Opiekun szkoleń: Wykonawca zapewni opiekuna na każdą grupę, który sprawdzi kwalifikowalność uczestników (czy są na liście wysłanej przez Zamawiającego), będzie weryfikował frekwencję na zajęciach (listy obecności), przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe, przeprowadzi ankiety ewaluacyjne oraz testy na wejście i testy sprawdzające wiedzę na zakończenie szkolenia. Opiekun szkoleń będzie obecny przez cały czas trwania każdego szkolenia. Opiekun powinien dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego i uczestników szkolenia - numer telefonu komórkowego opiekun zobowiązany jest przekazać uczestnikom szkolenia wraz z zaproszeniem na szkolenie. 4 Realizacja szkoleń: Szkolenia zostaną podzielone na 5 dwudniowych modułów szkoleniowych dla 5 grup (25 terminów). Wykonawca przeprowadzi szkolenia zgodnie z programem, uwzględniającym w szczególności wskazane przez Zamawiającego zagadnienia. Programy szkoleń wszystkich 5 modułów muszą zostać przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zapewnieni materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika na każde szkolenie, na które będą się składać: teczka, długopis, notes, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej na USB. Wykonawca przygotuje testy na wejście oraz testy końcowe dla każdego uczestnika na każde szkolenie Wykonawca przeprowadzeni ankiety oceniające ogólną wiedzę przed i po szkoleniu każdego uczestnika, jakość szkolenia i trenera (Zamawiający zobowiązuje się do przekazania ankiety Wykonawcy tydzień przed rozpoczęciem szkolenia ) Wykonawca dostarczy wyżej wskazane dokumenty (w terminie do 5 dni po każdej zrealizowanej edycji) do biura projektu w Częstochowie. Wykonawca wyda certyfikaty imienne potwierdzające udział w szkoleniu (Zamawiający zapłaci za uczestnika szkolenia, niemniej jednak udział w min. 80 % czasu zajęć, zdanie testu końcowego oraz wypełnienie ankiet oceniających uprawnia do otrzymania certyfikatu). 4. Harmonogram szkolenia Dzień Pierwszy Szkolenia Powitanie w formie bufetu kawowego 09:00 - 09.15 Zajęcia 9.15 - 11.30 Przerwa 11.30 - 11.45 Zajęcia 11.45 - 13.30 Obiad 13.30- 14:00 Zajęcia 14.00- 15:30 Przerwa 15:30- 15:45 Zajęcia 15:45-17:00 Kolacja 18.00 Dzień Drugi Szkolenia Śniadanie 08:00 - 09.00 Zajęcia 9.15 - 11.30 Przerwa 11.30 - 11.45 Zajęcia 11.45 - 13.30 Obiad 13.30- 14:00 Zajęcia 14:00-15:30 Przerwa 15:30-15:45 Zajęcia 15:45- 17.00 5 Uwagi 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawców, jako miejsc zaproponowanych do organizacji szkoleń przed wyborem najkorzystniejszej oferty 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy listy uczestników szkoleń, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, nazwa instytucji wraz z danymi teleadresowymi, numer telefonu służbowego oraz adres e-mail, tytuł szkolenia, 3 Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych uczestników szkoleń zgodnie z zapisami umowy na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zapisami w § 9 projektu umowy, stanowiącego zał Nr 5 do SIWZ. 4 Zamawiający będzie przekazywać sukcesywnie listy uczestników szkoleń, przy czym ostatnia lista zostanie przekazana najpóźniej do końca maja 2015 r. (po tym terminie, Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji dot. osób z list rezerwowych lub tych które zostaną skierowane w miejsce uczestnika, który zrezygnuje ze szkolenia). 5 Wykonawca przygotuje testy na wejście i testy sprawdzające na zakończenie szkolenia dla każdego z uczestników oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu szkolenia. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia danej grupy szkoleniowej. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu szkolenia, 6 Wykonawca zbierze od uczestników informacje odnośnie korzystania z miejsc parkingowych oraz odnośnie zapotrzebowania na dania obiadowe mięsne i wegetariańskie, 7 Wykonawca zapewni możliwość uczestniczenia w szkoleniach 1 pracownika Zamawiającego kontrolującego szkolenie (tj. zostanie zaopatrzony w materiały szkoleniowe, zapewnione zostanie dla niego wyżywienie). Terminy uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w szkoleniach będą ustalane na bieżąco, 8 Wszystkie materiały szkoleniowe, certyfikaty, listy obecności, testy muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego oraz zgodne z wymaganiami Wytyczne w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL, zastosowanie logotypów: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny oraz informacji o współfinansowaniu ze środków EFS. Ponadto w materiałach szkoleniowych zostanie zamieszczona informacja, że organizatorem szkoleń jest Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, 9 W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu daty oraz harmonogram szkoleń z tym ze szkolenia należy wykonać do dnia 15 lipca 2015 r. Wykonawca zaakceptuje lub wprowadzi zastrzeżenia do przedstawionego Harmonogramu w terminie 4 dni. W przypadku braku akceptacji harmonogramu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nowy, bądź poprawiony harmonogram szkoleń w terminie 3 dni od otrzymania uwag od Zamawiającego, 10 Płatność za usługę następować będzie w rozliczeniach miesięcznych, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników przeszkolonych w danym miesiącu, 11 Zamawiający zapłaci za uczestnika szkolenia, który otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w danym szkoleniu. 12 Zakładana przez Zamawiającego wielkość każdej z 25 grup to 20 osób, Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób w poszczególnych grupach, minimalna ilość osób - 15, maksymalna ilość osób w grupie - 25. 13 Szkolenie są finansowane w całości ze środków publicznych (85% ze środków EFS, 15 % środki z budżetu państwa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w-w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi a przedmiotem każdej z usług była organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu aktywizacji zawodowej i-lub rozwoju zawodowego dla przedstawicieli instytucji rynku pracy* lub administracji publicznej wykonanych na rzecz dwóch różnych odbiorców z zastrzeżeniem, że łączna liczba osób przeszkolonych wynosiła w ramach każdej usługi co najmniej 50 osób, oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie *Instytucje rynku pracy należy rozumieć zgodnie z art. 6 pkt 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004r. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w-w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy jednostki, dla których były lub świadczone, daty ich realizacji, przedmiotu oraz załączeniem dowodów, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w-w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania się do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w-w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 5 osobami wskazanymi jako trenerzy, które będą prowadzić szkolenia. Każdy z trenerów to doświadczony wykładowca, praktyk i specjalista legitymujący się przeprowadzeniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 szkoleń dla pracowników publicznych służb zatrudnienia i-lub innych podmiotów gospodarczych lub stowarzyszeń prowadzących pośrednictwo pracy o tematyce związanej z aktywizacją, wsparciem i komunikacją z bezrobotnymi osobami niepełnosprawnymi. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w-w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako trenerzy wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia (wskazanie przeprowadzonych przez każdego z nich szkoleń z żądanej tematyki), z podaniem nazwy jednostki, dla której prowadził dany trener szkolenie oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Nie wykazanie spełnienia w-w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania się do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez: 1) Trenera wskazanego do prowadzenia danego modułu tematycznego na wniosek Wykonawcy; 1) Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę trenera bądź innej sytuacji dot. trenera (uzasadnionej przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie do prowadzenia spotkań, z tym, że trener wskazany w zastępstwie również musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie wskazane w pkt 6.1.4 SIWZ. W takiej sytuacji Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego o konieczności zmiany trenera wraz z podaniem przyczyn oraz przekazaniem Zamawiającemu do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i doświadczenie trenera w zastępstwie. 2) 2) Trenera wskazanego do prowadzenia danego modułu tematycznego na wniosek Zamawiającego; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy jakość usługi prowadzonej przez trenera będzie nisko oceniona (tj. średnia z ocen dotyczących trenera w ankiecie będzie poniżej 4,00 lub trener zostanie oceniony negatywnie przez osobę kontrolującą). W tej sytuacji Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o konieczności zmiany trenera. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nowego trenera określone w SIWZ w pkt. 6.1.4. SIWZ. 3) Hotelu w którym prowadzone będą szkolenia wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników szkolenia na wniosek Wykonawcy; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy jakość usługi świadczonej przez hotel, w którym odbywać się będą szkolenia wraz z noclegiem oraz wyżywieniem nie będzie odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego w SIWZ lub w sytuacji gdy zaistnieją inne problemy natury technicznej lub siły wyższej. Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego o konieczności zmiany hotelu wraz z podaniem przyczyn oraz przekaże Zamawiającemu do jego akceptacji dane nowego hotelu w zastępstwie. 4) Hotelu w którym prowadzone będą szkolenia wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników szkolenia na wniosek Zamawiającego; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy jakość usługi świadczonej przez hotel, w którym odbywać się będą szkolenia wraz z noclegiem oraz wyżywieniem nie będzie odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. W tej sytuacji Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o konieczności zmiany hotelu. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do jego akceptacji dane nowego hotelu. 5) Terminu wykonania zamówienia na wniosek Wykonawcy Warunki zmiany: : zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy zaistnieją uzasadnione przesłanki, niemożliwe do przewidzenia w momencie podpisania umowy, np. związane z wypowiedzeniem umowy przez hotel lub uczestnicy projektu będą zgłaszać konieczność uczestnictwa w szkoleniach w późniejszym terminie. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o zaistniałych przyczynach przesunięcia terminu. Zamawiający podejmie decyzję o ewentualnym wyrażeniu zgody na przesunięcie terminu wykonania zamówienia i poinformuje o tym Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 608- Zespół ds. Zamówień Publicznych, VI piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiedza i praktyka kluczem do skutecznej pomocy bezrobotnym osobom niepełnosprawnym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.