eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6 oraz w Radiu Centrum w Kaliszu, ul. Częstochowska 12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Kalisz: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6 oraz w Radiu Centrum w Kaliszu, ul. Częstochowska 12.
Numer ogłoszenia: 380400 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki , ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7652509, faks 062 7672318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6 oraz w Radiu Centrum w Kaliszu, ul. Częstochowska 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości: 1. W budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, budynku trzykondygnacyjnym. W budynku znajdują się korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia obsługi technicznej, sala widowiskowo-kinowa na 329 osób, sala studio na ok. 120 osób, sala konferencyjna na ok. 25 osób, garderoby, galeria (sklep), kawiarnia, 7 toalet. Łączna powierzchnia 1809 m2. 2. W budynku Radia Centrum w Kaliszu, ul. Częstochowska 12, pomieszczenia na parterze i pierwszym piętrze, na które składają się pomieszczenia biurowe i studyjne, klatka schodowa, korytarze, 2 toalety. Łączna powierzchnia 185 m2. 3. Usługa utrzymania czystości pomieszczeń polega na codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sal, garderób, toalet, pomieszczeń studyjnych, ciągów komunikacyjnych, dwa razy w roku mycie okien w CKiS w Kaliszu ( szt. 60 o wymiarach: 1,30x1,50 - 3 szt.; 1,80x0,90 - 1 szt.;1,66x3,06 - 20 szt.;1,90x4,62 - 1 szt.;0,95x0,70 - 3 szt.;1,20x2,00 - 22 szt.;1,30x2,04 - 3 szt.;1,76x3,90 - 1 szt.;0,90x1,10 - 2 szt.;1,10x2,20 - 2 szt.;1,65x2,50 - 1 szt.) , plus okna w Radiu Centrum ( szt. 27 o wymiarach: 2,80x1,30 - 11 szt.;0,60x1,30 - 3 szt.;0.90x1,80 - 3 szt.;0,80x2,20 - 2 szt.;0,70x0,70 - 6 szt.;3,00x2,90 - 2 szt.) , mycie lamp oświetleniowych, mycie ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatek schodowych - nawierzchnia granitowa, ceramiczna i PCV w budynku CKiS, lastriko w Radiu Centrum) , pastowanie i froterowanie stosownie do potrzeb holu na parterze w budynku CKiS (posadzka granitowa). Sprzątanie w budynku CKiS przy ul. Łaziennej 6 winno odbywać się w systemie dwu zmianowym (zmiana ranna od godz. 6.00 - 14.00 i popołudniowa od 14.00 do 22.00) oraz sprzątanie w soboty, niedziele i święta stosownie do potrzeb wg oddzielnych ustaleń godzinowych, średnio ok. 16 godzin (sobota, niedziela). Sprzątanie w soboty, niedziele, święta dotyczy sal, ciągów komunikacyjnych, toalet, garderób. Czyszczenie wykładzin dywanowych i pranie foteli konowych wg oddzielnego zlecenia. Sprzątanie w budynku Radia Centrum winno odbywać się w godzinach popołudniowych nie wcześniej niż od godziny 16.00. 4. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny usługi w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca będzie realizował zamowienie z zachowaniem obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Od Wykonawcy wymagana mjest dyspozycyjność i dostosowanie terminu wykonania usługi do potrzeb zamawiającego. 7. Warunki płatności: miesięcznie - wymagane min. 30 dni od daty wystawienia faktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu 2 usług tego samego rodzaju co przedmiot przetargu i o wartości 100 000,00 zł rocznie brutto każda. Wykaz wykonywania min. 2 usług sprzątania w tym co najmniej jednej usługi w obiekcie uzyteczności publicznej, przez okres co najmniej roku (w ciągłości), wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie; należy podać wartość wykonanych usług, przedmiot, daty wykonania usług, odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zapewnienie wykonywania usługi przy użyciu odkurzacza o mocy 1000-1600 W co najmniej 2 szt. - ocena na podstawie wykazu posiadanegi sprzętu. Posiadanie i wykorzystanie przez Wykonawcę podczas świadczenia usług porządkowych, specjalistycznego sprzętu do czyszczenia wykładzin dywanowych oraz sprzętu do czyszczenia posadzek z granitu - ocena na podstawie wykazu posiadanego sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonywania zamówienia - posiadanie osoby do bezpośredniego nadzoru wykonywanej usługi z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w branży sprzątania oraz sposób dysponowania osobą, ilość osób bezpośrednio realizujących zamówienie i sposób dysponowania osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zapewnienie niezmienności cen w pierwszym roku trwania umowy. zamawiający przewiduje waloryzację cen za usługę (raz w roku), jednak nie wcześniej niż po roku trwania umowy i nie więcej niż wynosi wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzeni rok kalendarzowu, ogłoszony przez prezesa GUS. Udokumentowane posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC na kwotę minimum 100 000,00 zł - kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jego zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz , pok. 19 (parter) Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.