eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadaniaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Dębnica Kaszubska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap
Numer ogłoszenia: 380214 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębnica Kaszubska , ul. Zjednoczenia 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 81-31-623, faks 0-59 81 31 634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym, pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotowego zadania) oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002 nr 108 poz. 953 ) i niezbędne ze względu na zasady sztuki budowlanej i gospodarności. 3.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest; 1)budowa i przebudowa infrastruktury technicznej na terenie miejscowości Podole Małe, Dobieszewo, Dobieszewko, Troszki (tranzyt), Łabiszewo, Borzęcino, Starnice i Dębnica Kaszubska polegająca na: a)budowie i przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, b)budowie i przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami; c)budowie pompowni ścieków; d)budowie kanalizacji deszczowej, W ramach inwestycji planuje się podłączenie systemu kanalizacyjnego z miejscowości Podole Małe, Dobieszewo, Dobieszewko, Łabiszewo, Borzęcino i Starnice do istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dębnica Kaszubska. 2)budowa stacji uzdatniania wody w m. Dobieszewo i Borzęcino Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa do wglądu u Zamawiającego. 4. Zadanie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru obejmuje: 1) W czasie do rozpoczęcia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowej; b)powiadomieniu stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych; c)przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale; 2) W trakcie prowadzenia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: a)ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, b)organizowaniu i stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, c)koordynacji robót prowadzonych we wszystkich branżach, d)wydawaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, e)podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, f)prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem Budowlanym, g)kontrolowaniu przestrzegania zgodności z dokumentacją jakości i kosztów realizowanych robót, h)przejęciu od Wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, i)współpracy z nadzorem autorskim, j)sprawdzaniu faktur wystawianych przez wykonawców robót, potwierdzaniu wykonania robót objętych fakturami, k)prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją Programu, l)pomoc przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla ww. Programu, m)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej a w okresie rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, n)wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom, o)w ramach czynności, o których mowa w punkcie powyżej Inspektor zobowiązuje się w szczególności do: -stwierdzenia gotowości do odbioru, -dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom, -powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 3) Po zakończeniu budowy i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obowiązki polegać będą na: a)przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokółem odbioru i przekazaniu inwestycji do użytkowania, b)sporządzeniu rozliczenia finansowego zadania inwestycyjnego i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty odbioru, c)wykonywaniu na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. Odszkodowania i kary umowne będą przekazywane na konto Zamawiającego, d)dokonaniu pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie pierwszego roku. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca wraz z Inspektorem sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami, e)stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego, f)przygotowywaniu i sporządzaniu dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zgłoszenia wykonywanych robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, g)Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmie także przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Program oraz przez polskie prawo budowlane, w tym wersji elektronicznej sporządzonych dokumentów, h)Wyłoniony z przetargu Inspektor powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonalni, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją, której przedmiotem była lub jest budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami lub/i wodociągowej wraz z przyłączami o łącznej długości 5 km każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach, które wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku, wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowaniem osobami posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w branży budowlano - konstrukcyjnej, w branży instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w branży drogowej bez ograniczeń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. b)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik c)Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: a)Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zmiany terminu realizacji robót przez Wykonawcę, b)Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c)Pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty, d)Zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego. e)Ustawowa zmiana podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębnica Kaszubska, ul.Zjednoczenia 16a 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy Dębnica Kaszubska, ul.Zjednoczenia 16a 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WP na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.