eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadaniaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Dębnica Kaszubska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap
Numer ogłoszenia: 248337 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380214 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 81-31-623, faks 0-59 81 31 634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym, pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami, stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji deszczowej w gminie Dębnica Kaszubska - III etap. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotowego zadania) oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002 nr 108 poz. 953 ) i niezbędne ze względu na zasady sztuki budowlanej i gospodarności. 3.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest; 1)budowa i przebudowa infrastruktury technicznej na terenie miejscowości Podole Małe, Dobieszewo, Dobieszewko, Troszki (tranzyt), Łabiszewo, Borzęcino, Starnice i Dębnica Kaszubska polegająca na: a)budowie i przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, b)budowie i przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami; c)budowie pompowni ścieków; d)budowie kanalizacji deszczowej, W ramach inwestycji planuje się podłączenie systemu kanalizacyjnego z miejscowości Podole Małe, Dobieszewo, Dobieszewko, Łabiszewo, Borzęcino i Starnice do istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dębnica Kaszubska. 2)budowa stacji uzdatniania wody w m. Dobieszewo i Borzęcino Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa do wglądu u Zamawiającego. 4. Zadanie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru obejmuje: 1) W czasie do rozpoczęcia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowej; b)powiadomieniu stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych; c)przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale; 2) W trakcie prowadzenia robót budowlanych obowiązki polegać będą na: a)ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, b)organizowaniu i stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, c)koordynacji robót prowadzonych we wszystkich branżach, d)wydawaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, e)podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, f)prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem Budowlanym, g)kontrolowaniu przestrzegania zgodności z dokumentacją jakości i kosztów realizowanych robót, h)przejęciu od Wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, i)współpracy z nadzorem autorskim, j)sprawdzaniu faktur wystawianych przez wykonawców robót, potwierdzaniu wykonania robót objętych fakturami, k)prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją Programu, l)pomoc przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla ww. Programu, m)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej a w okresie rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, n)wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom, o)w ramach czynności, o których mowa w punkcie powyżej Inspektor zobowiązuje się w szczególności do: -stwierdzenia gotowości do odbioru, -dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom, -powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 3) Po zakończeniu budowy i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obowiązki polegać będą na: a)przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokółem odbioru i przekazaniu inwestycji do użytkowania, b)sporządzeniu rozliczenia finansowego zadania inwestycyjnego i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty odbioru, c)wykonywaniu na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. Odszkodowania i kary umowne będą przekazywane na konto Zamawiającego, d)dokonaniu pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie pierwszego roku. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca wraz z Inspektorem sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami, e)stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego, f)przygotowywaniu i sporządzaniu dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zgłoszenia wykonywanych robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, g)Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmie także przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Program oraz przez polskie prawo budowlane, w tym wersji elektronicznej sporządzonych dokumentów, h)Wyłoniony z przetargu Inspektor powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WP na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Development Design Sp. z o.o., ul. Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60855,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60855,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.