To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet VII Promocja integracji społecznej,
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 380150 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346244 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społeczne 2. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B, kategorii C. 2) Ilość osób kursu prawa jazdy kategorii B: 8 osób. 3) Ilość osób kursu prawa jazdy kategorii C: 1 osoba. 4) Ilość godzin kursu prawa jazdy kategorii B: 30 godzin teorii (wykłady + zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych) i 30 godzin zajęć praktycznych ( na placu manewrowym i w ruchu miejskim, oraz poza obszarem zabudowanym) + 10 godzin dodatkowo nauki jazdy. 5) Ilość godzin kursu prawa jazdy kategorii C: 20 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (na placu manewrowym + w ruchu miejskim, oraz poza obszarem zabudowanym). 6) Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. 7) Miejsce szkolenia: - Zajęcia teoretyczne: w obrębie granic powiatu krotoszyńskiego, - Zajęcia praktyczne: w obrębie do 70 km od miasta Krotoszyna, powiatu krotoszyńskiego. 8) W przypadku odbywania się zajęć poza miejscowością Krotoszyn Wykonawca na własny koszt zapewnia transport uczestnikom kursu ((tj. dojazdu na kurs i powrotu do Krotoszyna). 9) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. 10) Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem. 3. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej, w tym koszty: - wykładowców, instruktorów, - badań lekarskich w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami w zakresie danej kategorii prawa jazdy, - wykładów i praktycznej nauki jazdy, - wynajem sal szkoleniowych, - materiałów szkoleniowych, - egzaminu wewnętrznego i państwowego, - oraz inne koszty wyżej nie wymienione. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 2) Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zapewnienia sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i materiały edukacyjne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 4) Posiadania placu manewrowego, sprawnych pojazdów. 5) Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego oraz zapewnienia udziału w egzaminie państwowym. 6) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 7) Informowania kursantów o terminie zajęć teoretycznych i praktycznych z odpowiednim wyprzedzeniem. 8) W przypadku podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. A po zakończeniu szkolenia przesłać Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie. 9) Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 10) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie i dokonać weryfikacji kosztów. 11) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 12) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 5.2.9.SIWZ do niniejszego ogłoszenia. 13) Wykonanie usługi zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi. 14) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia: 1) Odpowiedniego zestawu materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki / skrypty) i piśmienniczych niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 2) Sprzętu, narzędzi, w tym sprawnych pojazdów i innych materiałów niezbędnego do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. 3) Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu wewnętrznego uczestnik otrzyma zaświadczenie, które uprawnia do zdawania egzaminu państwowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia: 1) Imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników). 2) Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników). 3) List odbioru zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4) Rejestru wydanych zaświadczeń. 5) Dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę zajęć. 7. Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 1) List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników). 2) List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 3) List potwierdzających odbiór zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4) Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 5) Egzemplarze materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność. 6) Kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć. 7) Kserokopii kart nauki jazdy praktycznej. 8) Kserokopii wydanych zaświadczeń. 9) Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. 10) Potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek zamieścić w internetowej bazie ofert szkoleń na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl 11) W przypadku przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa od pkt. 5.5.1. do pkt. 5.5.5. w SIWZ do niniejszego ogłoszenia muszą one zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 12) Dokumenty wykazane od pkt. 5.5.1. do 5.5.10. w SIWZ do niniejszego ogłoszenia zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. 8. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2) Przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 3) Przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego STANISŁAW PATEREK
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego STANISŁAW PATEREK
- Ośrodek Doskonalenia Zawodowego - Stanisław Paterek, ul. Krotoszyńska 30, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15500,00
Oferta z najniższą ceną: 15500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15828,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 4171 P od ul. Działkowej w Koźminie Wlkp-Nowa Obra-Stara Obra ulica Witosa na długości około 5 km
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2024 r.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.