Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Skarbimierz Osiedle: Budowa boiska wielofunkcyjnego i jego zadaszenia w Łukowicach Brzeskich,Gmina Skarbimierz.
Numer ogłoszenia: 380130 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Skarbimierzu , ul. Parkowa 12, 49-318 Skarbimierz Osiedle, woj. opolskie, tel. 0-77 4046601, faks 0-77 4046600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury Gminy Skarbimierz..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego i jego zadaszenia w Łukowicach Brzeskich,Gmina Skarbimierz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego i jego zadaszenia w Łukowicach Brzeskich,Gmina Skarbimierz. Powierzchnia zadaszonego boiska - 507,32m2. Powierzchnia boiska 18,5x 26,95 = 498,57 m2. Kubatura zadaszenia - 2790,4m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 6015,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełnią warunki określone : na podstawie art. 22 ust1 pkt.1-4 Prawo zamówień publicznych 1/posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6- miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w w art.24.1 pkt 9 ustawy oraz w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających ,że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał zgodę na zwolnienie lub odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego na dzień otwarcia ofert. - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części ,a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finasowego i innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe/2006-2008/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5. Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6.Oświadczenie oferenta , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ust.2 prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r z późniejszymi zmianami oraz spełnią warunki określone w art.22 ust.1 pkt1- 4 na zał. nr.3 7.Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń na zał. nr.4 8.Oświadczenie że oferent /Wykonawca/ nie wnosi żadnych zastrzeżeń do otrzymanego przedmiaru robót oraz dokonał wizji lokalnej na przyszłym placu budowy na zał. nr.5 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostaływykonane należycie , na zał. nr.6 10.Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie ,o którym mowa wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ,stwierdzających ,że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na zał nr.7 11.Projekt umowy zał. nr.8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gbpskarbimierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarbimierz,Skarbimierz Osiedle ul.Parkowa 12
49-318 Skarbimierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skarbimierz ,Skarbimierz Osiedle ul.Parkowa 12 pok.nr.15 49-318 Skarbimierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego w Uszwi
- Modernizacja terenów sportowych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Szkolnej 6 w Nowej Górze.
- Remont kompleksów boisk sportowych "Orlik" w Międzychodzie
- Modernizacja stadionu sportowego w Kraszewicach
- Modernizacja stadionu miejsko-gminnego w m. Wyszogród - I etap.
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.