eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Woli Rokszyckiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Wola Krzysztoporska: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Woli Rokszyckiej
Numer ogłoszenia: 38003 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13243 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Woli Rokszyckiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych zgodnie z następującym opisem: I. ROBOTY BUDOWLANE: 1. Wykonanie pokrycia dachowego. 2. Zdemontować sufity podwieszane na piętrze, zdemontować oprawy oświetleniowe na piętrze i zamontować je na parterze, należy zabezpieczyć płytki na schodach i tynk na ścianach. 3. Wykonać na podstawie projektu rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachu wraz z pokryciem (bez naruszania części dobudowanej). 4. Wykonać na podstawie projektu rozbiórkę istniejących gzymsów. 5. Wykonać wieniec żelbetowy w części nierozbudowanej. 6. Wykonać attyki i obróbkę z blachy powlekanej. 7. Wykonać na podstawie projektu konstrukcję stalową zabezpieczoną p. poż i antykorozyjnie zgodnie z projektem R60, wraz z pokryciem blachą warstwową z rdzeniem poliruetanowym w kolorze zewnętrznym wiśnia mat, oraz wszystkie niezbędne obróbki z blachy w kolorze j.w. 8. Wykonać sufit podwieszany w pomieszczeniach na piętrze budynku. 9. Wykuć na piętrze w murze ściany nośnej między pomieszczeniami 2.03 a 2.05, otwór o wymiarach 1,25m x 2m z zamontowaniem nadproża. 10. Na parterze dobudowanego budynku wykonać demontaż kraty okiennej, demontaż okna, pom. 1.07, 1.05, zamurować otwory, 11. Zdemontować kratę w drzwiach zewnętrznych w pom. 1.07 i kratę w klatce schodowej pom. 1.13. 12. W części nierozbudowywanej należy przeprowadzić remont pomieszczeń 13. Zamontować ponownie drzwi do pom. 1.11, na odpowiedniej wysokości. 14. Wykonać otwór na drzwi na piętrze miedzy pom. 2.08 a 2.10 i zamontować drzwi. Wymienić drzwi na parterze do pom. 1.07, 1.05, 1.06. Stolarkę drzwiową dostosować do już istniejącej. 15. Wykonać na podstawie projektu prace wykończeniowe w dobudowanej części budynku parteru i piętra, w tym: podkłady, izolacje, warstwy wyrównawcze posadzki w dobudowanej części budynku pom. na piętrze i na parterze pomieszczenia: gładzie i malowanie pomieszczeń, ściany działowe między pomieszczeniami na piętrze 2.03, a 2.04, 2.04 a 2.01, w pom. 2.04, na parterze pom. 1.04 a 1.01, 1.03 a 1.01, 1.03 a 1.02 oraz w pom. 1.04 . 16. Montaż stolarki drzwiowej w części dobudowanej, 17. Montaż parapetów wewnętrznych kolor brązowy w części dobudowanej. 18. Zamontować na schodach barierki ze stali nierdzewnej w pom. 1.13, 1.02. 19. Położyć płytki podłogowe i ścienne z zastrzeżeniem, że płytki ścienne należy wykonać jedynie w pomieszczeniach 2.04, 1.04, 2.03, do wysokości ościeżnic drzwiowych, nie mniej niż 2.05m. 20. Wykonać na podstawie projektu w części dobudowanej sufit podwieszany nad pomieszczeniami 2.03, 2.04, 2.01, 2.02. 21. Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniami p.poż, oraz audyt energetyczny budynku. 22. Wykonać 2 wieszaki przenośne dla 80 osób . 23. Wykonać elewacje budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej Kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego kolor biały. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2 cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długość i szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację oświetlenia, rynny i rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie zamontować oświetlenie, rynny i rury spustowe tylko te z części dobudowanej natomiast w części nierozbudowanej zamontować nowe rynny i rury spustowe z PCV koloru brąz . 24. Wykonać schody zewnętrzne , obłożyć płytkami kl.I , mrozoodporne, antypoślizgowe - kolor i rodzaj płytek do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Wykonać demontaż parapetów zewnętrznych w części budynku nierozbudowanego i montaż nowych parapetów na całym budynku z blachy powlekanej w kolorze brąz po wykonaniu ocieplenia. 25. Wykonać podbitkę okapową z PCV kolor ustalony na etapie wykonawstwa. 26. Wykonać 3 daszki z poliwęglanu nad wejściami do pom. 1.01, 1.07, 1.12. 27. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekt w transporter gąsienicowy. 28. Inne roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia I. ROBOTY INSTALACYJNE: 1. Instalacja c.o. Wykonać zgodnie z projektem montaż instalacji c.o., zamontować i podłączyć m.in.: Kocioł olejowy, Zbiornik olejowy dwupłaszczowy Kanał spalinowy Półstałe urządzenie gaśnicze Zamontować i podłączyć do instalacji grzejniki Instalację wypełnić glikolem. Wszystkie prace należy wykonać wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego. 2. Instalacje elektryczne: Wykonać zgodnie z projektem instalację elektryczną ,w pom. parteru i piętra części dobudowanej i części nie rozbudowanej parteru i piętra. Przy wykonaniu instalacji licznik wynieść na zewnątrz. Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ryczałtową wykonanie dokumentacji, wykonanie nowego przyłącza wraz z odbiorem. Założyć instalację odgromową po wykonaniu ocieplenia. 3. Instalacje wod-kan: Wykonać na podstawie projektu instalacje wod. - w wycenę nie wliczać pom. 1.09, 1.10. Wykonać szafkę podtynkową wodomierzową w pom. 1.11. Wykonać szafki pod zlewozmywaki Instalacje c.o. i wod. - kan. należy wykonać w korytach z rur PCV 20cm nad cokołami. Zamontować szafki hydrantowe naścienne, 4. Instalacje wentylacyjne: 1. Wykonać instalacje wentylacyjną w części dobudowanej, na sali głównej na piętrze i parterze. 2. Wykonać na podstawie projektu nawiewniki w oknach higrosterowane o wydajności według Polskich Norm Kody CPV 454530007 roboty remontowe i renowacyjne 452627008 przebudowa budynków III. WYTYCZNE DO WYCENY 1) W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 2) Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 3) Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 5) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejsza specyfikacją. 6) Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych , ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej i wytycznych do wyceny, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż opisane w tych dokumentach. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Budowlana, ul. Górnicza 30/36, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 763251,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 361084,18

  • Oferta z najniższą ceną: 361084,18 / Oferta z najwyższą ceną: 740947,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.