eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław. ZZK-WP/3400/329/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Wrocław: Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław. ZZK-WP/3400/329/08
Numer ogłoszenia: 379937 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław. ZZK-WP/3400/329/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław, na obszarze rejon N. Na wskazanym rejonie znajduje się: ok.85 budynków z 100% udziałem Gminy, a w nich 870 lokali mieszkalnych i 44 lokale użytkowe oraz 1059 lokali mieszkalnych gminnych we wspólnotach i 63 lokali użytkowych we wspólnotach. Szacunkowa ilość roboczogodzin podana w celu obliczenia ceny oferty wynosi - 3.326 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: A. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót. B. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. złotych oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż 50 tys. złotych przez cały okres trwania umowy. C. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -realizował lub realizuje należycie co najmniej jedną umowę na usługi, mającą w swoim zakresie konserwację i/lub usuwanie awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych, trwającą przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na budynkach o łącznej powierzchni użytkowej budynków nie mniejszej niż 50 tys. m2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4/Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. złotych. 5/Zobowiązanie (zawarte w treści wzoru formularza oferty), że Wykonawca po terminie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie będzie odnawiać na kwotę nie niższą niż równowartość 50 tys. zł, na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C. Potencjał kadrowy - wymagane dokumenty 6/ Informacja o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia mającej pełnić funkcję kierownika robót (załącznik nr 5 do SIWZ), posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącej do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). D. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7/ Wykaz zawierający co najmniej 1 zrealizowaną/realizowaną umowę na usługi konserwacji i/lub usuwania awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych, wykonanych lub wykonywanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trwającą przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na budynkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 50 tys. m2, z podaniem ich wartości, daty wykonania (należy podać od: miesiąc i rok - do: miesiąc i rok) i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ul. Grabiszyńska pok. 104, w cenie 8 zł (po uprzednim złożeniu wniosku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: osobiscie w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK ul. Grabiszyńska pok. 105 lub pocztą na adres: ZZK ul. Św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.