eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Łęczna: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 379784 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu łęczyńskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z homologacją 9 - osobową przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, według minimalnych parametrów technicznych oraz warunków gwarancji i serwisu: 1. Wymagania techniczne: 1) rok produkcji 2011, model 2011 2) wymiary- długość całkowita: 4950-5400: 3) pojemność silnika - od 2.0 l do 2,5 l; 4) moc silnika - od 100 KM do 160 KM; 5) rodzaj paliwa - diesel; 6) norma emisji spalin EURO 4 7) typ nadwozia - Van Kombi lub Passenger Kombi 8) zbiornik paliwa (l) - 90 9) katalizator - w standardzie; 10) ABS z układem EBV; 11) ESP; czujniki cofania; 12) zużycie paliwa (l-100km): cykl miejski - do 9,8 cykl pozamiejski - do 7 cykl mieszany - do 8 emisja CO2 (g-km) - do 215 13) lakier metaliczny; 14) zamek centralny; autoalarm 15) wzmocniony akumulator; 16) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, lusterko wsteczne wewnętrzne; 17) komputer pokładowy; 18) fotel kierowcy i 2- miejscowa, stała przednia kanapa dla pasażerów; 19) 3 fotele w II rzędzie z zagłówkami oraz z trzypunktowymi bezwładnościowymi pasami, zewnętrzny pas po prawej stronie uchylny; 20) 3 niezależne fotele w III rzędzie z możliwością demontażu ich bez użycia narzędzi w celu umiejscowienia wózka inwalidzkiego; wózek montowany zamiennie z środkowym fotelem III rzędu; 21) przestrzeń bagażowa za trzecim rzędem foteli o powierzchni minimum 90x120 cm; 22) podłoga antypoślizgowa wykonana ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną pcv; 23) oklejenie samochodu emblematami o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe; 24) najazdy z powierzchnią antypoślizgową montowane z tyłu pojazdu z możliwością ich stabilnego zamocowania podczas transportu; 25) uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany przy drzwiach przesuwnych; 26) pełnowymiarowe koło zapasowe. 2. Minimalne wymogi bezpieczeństwa: 1) poduszka powietrzna dla kierowcy i 2 pasażerów; 2) reflektory przeciwmgielne; 3) przednie tarcze wentylowane, tylne tarcze pełne; 4) system antypoślizgowy ASR; 5) szyby w ścianach bocznych i z tyłu dodatkowo przyciemniane, 6) pojazd powinien posiadać homologację na pojazd 9 osobowy skompletowany przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych; 7) stopień przy drzwiach przesuwnych ułatwiający wsiadanie na wysokości progu; 3. Wymagane minimalne wyposażenie: 1) skrzynia biegów 6-biegowa mechaniczna 2) klimatyzacja przednia i dodatkowo w części tylnej + dodatkowe ogrzewanie w części tylnej, moc min. 2 kV + nawiewy + panel sterujący 3) lusterko wsteczne 4) wspomaganie układu kierowniczego 6) fabryczne czujniki parkowania; 7) elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne; 8) elektrycznie otwierane szyby; 9) fabryczna instalacja radiowa z odtwarzaczem CD ;MP 3 10) antena 11) fotel kierowcy z regulacją wysokości; 12) komplet opon (po 4 szt.) na sezon letni oraz zimowy; 13) gaśnica samochodowa 14) trójkąt ostrzegawczy, 15) apteczka samochodowa 16) mobilna nawigacja GPS (ekran min. 5) z mapą Polski, 17) siatka zabezpieczająca za 3 rzędem siedzeń- fabryczna, 18) pólka za 3 rzędem siedzeń, zakrywająca przestrzeń ładunkową, 19) słupki i parapety osłonięte elementami tapicerowanymi bądź tworzywem. 4. Wymagana minimalna gwarancja producenta: Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum: 24 miesięcy lub 100 000 km gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem 5. Wymagania dotyczące serwisu: 1. dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 60 km od siedziby Zamawiającego; 2. czas usunięcia usterki - do 24 godzin roboczych; 3. czas dostawy części zamiennych - do 72 godzin. 6. CPV: 34115200-8 - pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania wiedzą, natomiast wymaga przedstawienia doświadczenia w zakresie wykonywanych dostaw oraz potwierdzenia wykonania co najmniej 3-ch dostaw z należytą starannością (referencje lub inny dokument), z wykorzystaniem wzoru zgodnie z zał. nr 1 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, w pokoju Sekretariatu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.