Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Gorlice: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
W KWOCIE 931000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE SPŁATY WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
Numer ogłoszenia: 379230 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 931000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE SPŁATY WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 931000,00 PLN (słownie: dziewięćset trzydzieści jeden tysięcy złotych). 2) Roczne spłaty kredytu nie mogą przekraczać kwot ustalonych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Gorlice na okres 2014-2022 (aktualne dane po zmianach - Uchwała Nr 574/XLIX/2014 Rady Miasta Gorlice z dnia 25 września 2014 r.). 3) Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji zamawiającego. 4) Okres kredytowania ustala się na lata 2014 - 2020 5) Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w latach 2017 - 2020. Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: Spłata kredytu następować będzie w następujących terminach i kwotach: 2017 r. (60 000,00 zł) - 31 marca: 60 000,00 zł, 2018 r. (60 000,00 zł) - 31 marca: 60 000,00 zł, 2019 r. (391 000,00 zł) - 31 marca: 97 750,00 zł, 30 czerwca: 97 750,00 zł, 30 września: 97 750,00 zł, 28 grudnia: 97 750,00 zł, 2020 r. (420 000,00 zł) - 31 marca: 105 000,00 zł, 30 czerwca: 105 000,00 zł, 30 września: 105 000,00 zł, 28 grudnia: 105 000,00 zł, 6) Spłata odsetek Spłata odsetek od kredytu następowała będzie w okresach kwartalnych - płatność do 15 dnia następnego miesiąca po zakończeniu kwartału na podstawie noty wystawionej przez bank. Odsetki naliczane będą na koniec każdego kwartału od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni (lub 366 dni w roku przestępnym). Spłata odsetek od ostatniej raty nastąpi wraz ze spłatą raty to jest do 28 grudnia 2020 r. 7) Do celów obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć: - termin postawienia kredytu do dyspozycji - 20.12.2014 r. - 365 dni w każdym roku, - stawkę WIBOR 1M z dnia 12.11.2014 r. 8) Dodatkowe informacje: 1. Miasto reguluje wszystkie zobowiązania terminowo . 2. Miasto nie posiada zajęć egzekucyjnych na rachunkach własnych. 3. Miasto nie posiada zaległych zobowiązań w bankach - raty kapitałowe i odsetki reguluje zgodnie z umowami. 4. Miasto jest organem założycielskim dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gorlicach, Gorlickiego Centrum Kultury w Gorlicach, obie instytucje kultury nie posiadają zadłużenia. Pozostałe jednostki i zakłady budżetowe utworzone przez miasto nie mogą zaciągać kredytów i pożyczek, gdyż nie posiadają osobowości prawnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6. Wzór umowy kredytowej sporządzony przez bank, stanowiący opis sposobu wykonywania usługi z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 SIWZ i wymagań ustalonych przez zamawiającego w pkt 16 SIWZ,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Wysokość odsetek pobieranych przez bank w przypadku opóźnienia w spłacie rat kredytu lub odsetek - 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Biuro Zamówień Publicznych - pok. 114 (segment A).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Biuro Obsługi Klienta lub Biuro Zamówień Publicznych - pok. 114 (segment A).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa drogi gminnej nr 270523K polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Bystra
- Rozbudowa sieciowej pompowni ścieków w Kobylance
- ROZBUDOWA DW NR 977 ODCINEK 225 KM 1+164.00 - KM 1+215.55 WRAZ Z ROZBUDOWĄ ODWODNIENIA ORAZ BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ I ZABEZPIECZENIEM SIECI UZBROJENIA TERENU W CIĄGU UL. STRÓŻOWSKIEJ W GORLICACH
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC: KOCHANOWSKIEGO BOCZNA, SPACEROWA I ŁOKIETKA BOCZNA 3 W GORLICACH, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH UL. MICHALUSA 14 W OKRESIE:OD 01.07.2024 r. DO 31.12.2024 r.
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu z przezn.na sfin.planowanego deficytu budżetu gminy na r.2024 w wys. 4300000zł oraz na spłatę zaciągniętego zob. z tyt.kred.w wys.200000zł na łączną kwotę do 4 500 000 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.