eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego w miejscu wykonywania działalności III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. Nr sprawy38/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Łódź: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego w miejscu wykonywania działalności III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. Nr sprawy: 38/2013
Numer ogłoszenia: 378222 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego w miejscu wykonywania działalności III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. Nr sprawy: 38/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego w miejscu wykonywania działalności III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi z przewidywaną ilością godzin w okresie wykonywania zamówienia, która wynosi: a) w portierni głównej (posterunek nr 1) - całodobowo - 1 440 roboczogodzin, b) na posterunku obchodowym (posterunek nr 2) - całodobowo - 1 440 roboczogodzin, c) w budynku magazynowym (posterunek nr 3) - całodobowo - 1 440 roboczogodzin. Ogólna ilość godzin przyjęta przez Zamawiającego na cały zakres przedmiotu zamówienia wynosi: 4 320 roboczogodzin.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego w miejscu wykonywania działalności III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Sp. z o. o., ul. 3-go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39312,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28534,03

  • Oferta z najniższą ceną: 28534,03 / Oferta z najwyższą ceną: 28534,03

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż zakres wyżej wymienionej usługi jest powtórzeniem prac ujętych w zamówieniu podstawowym, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające udzielane dotychczasowemu wykonawcy i nie przekracza ono 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.