Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Ustrzyki Dolne: ZG - 2710 - 14 - 08 Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 378007 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne , Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611031, 0604482259, faks 013 4611033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.krosno.gov.pl/ustrzykidolne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG - 2710 - 14 - 08 Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 74750000 -1. Godziny sprzątania od 11.00 do 18.00. Zakres prac obejmuje: 1. Mycie okien 4 razy w roku w odstępie 3 m - cy - metraż okien 237,50 m2 (158 szt.). 2. Pranie wykładzin podłogowych 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym - metraż wykładzin 212,00 m2. 3. Częstotliwość sprzątania: - toalety, korytarze, hole, schody wewnętrzne - 3 razy dziennie z wytarciem do sucha, - pomieszczenie tzw. (piekiełka) - raz w tygodniu, - pokoje (biura i pokoje gościnne) raz dziennie, w tym: a. odkurzanie, b. ścieranie kurzy z mebli i biurek, c. raz w tygodniu przecieranie mebli środkami konserwującymi, d. ścieranie parapetów wewnętrznych raz dziennie, e. utrzymanie w czystości grzejników. 4. Metraż do mycia i do odkurzania: a. m2 płytek: posadzki 591.5 + ściany 308.0 = 899,50 b. m2 wykładzin 212,00 c. m2 panele 130,50 d. m2 posadzki 934,00 5. Piwnica: a. korytarze w piwnicy (powierzchnia 26,98 m2) - codzienne zamiatanie, mycie raz w tygodniu, b. pomieszczenia zaadoptowane w piwnicy oraz archiwum (powierzchnia 154,90 m2) - mycie i sprzątanie raz w tygodniu 6. Drzwi: a. wewnętrzne do pokoi - 2 razy w roku 42 szt. b. przeszklone drzwi wewnętrzne i wejściowe - 1 raz w mies. 15 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wnisienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie przepisów art. 24 PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Spełnianie warunków zawartych w przepisach art. 22 ust.1 oraz art. 24 PZP. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów art. 22 ust.1 i art. 24 PZP. 2 Zaakceptowany projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia Akceptacja projektu umowy polega na zaparafowaniu przez Wykonawcę wszystkich stron projektu umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaparafowany opis przedmiotu zamówienia 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie przepisów art. 22 i 24 PZP 4 Zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne
e - mail: anna.wolniewicz@krosno.lasy.gov.pl
www.lasy.krosno.gov.pl/ustrzykidolne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.