To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Poznań: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu
Numer ogłoszenia: 377576 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275056 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu 1. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych: - w okresie 25 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 225.500 szt. - dotyczy części 1 zamówienia realizowanej przez Placówkę Terenową KRUS w Koninie - w okresie 22 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 156.200 szt. - dotyczy części 2 zamówienia realizowanej przez Placówkę Terenową KRUS w Pile 2. Liczba świadczeniobiorców jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.00.00.00-0 ( Usługi finansowe i ubezpieczeniowe ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.1 Części 1 zamówienia: a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych następować będzie w terminie: - do 01. dnia każdego miesiąca - termin 01, - do 10. dnia każdego miesiąca - termin 10, - do 20. dnia każdego miesiąca - termin 20, b) wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 01 , 10 i 20), - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminem płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, 4.2 Część 2 zamówienia a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych następować będzie w terminie: - do 01. dnia każdego miesiąca - termin 01, - do 10. dnia każdego miesiąca - termin 10, b) wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 01 i 10), - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminem płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, 4.3 W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy 4.4 Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo - rozliczeniowe świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu, 4.5 Zamawiający dopuszcza przekazywanie świadczeń określonych w pkt 4.1 i 4.2 w formie: a)usługi home banking wraz z raportem dyspozycji płatniczych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do umowy lub b)dyspozycji składających się ze zbioru zapisanego na magnetycznym nośniku informacji ( struktura zbiorów oraz sposób jego oznaczenia zostały określone w załączniku nr 1 do umowy) oraz raportu dyspozycji płatniczych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do umowy Zamawiający przygotowywać będzie dyspozycje dla Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień przed przekazaniem środków finansowych na realizację wypłat. 4.6 Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis zbiorów danych ( zaszyfrowanie) na magnetycznym nośniku informacji. Zamawiający zastrzega możliwość przekazywania wypłaty świadczeń za pomocą magnetycznego nośnika informacji w przypadku gdy realizacja usługi home- banking nie będzie możliwa z powodu awarii. 4.7 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru dokumentów ( raportu dyspozycji, magnetycznego nośnika informacji) z siedziby Zamawiającego tj. Placówki Terenowej KRUS w Koninie, ul. M. Kopernika 10 - w zakresie części 1 zamówienia, Placówki Terenowej KRUS w Pile, ul. W. Pola 4 - w zakresie części 2 zamówienia Odbioru dokonywać będzie osoba posiadająca identyfikator i upoważniona przez Wykonawcę. 4.8 W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu prześle je na rachunek Zamawiającego 4.9 W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty Wykonawca przekaże środki niewypłaconego świadczenia niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego. 4.10 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. 4.11 W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji uznaniowych , za każdy dzień opóźnienia , według stopy procentowej odsetek ustawowych 4.12 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego udostępnienia, konserwacji i aktualizowania oprogramowania służącego do elektronicznego przekazywania zleceń wypłat świadczeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4.13 ceny świadczonych usług w trakcie trwania umowy nie ulegną zmianie. 5. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona do wykonania przez podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90915.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu - dot. PT Piła
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Lipce, ul. Kościuszki 35, 77-420 Lipka, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39050.00
- Oferta z najniższą ceną: 39050.00 oferta z najwyższą ceną: 53108.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Serwis sterowników GTS
- AD/ZP/55/24 Wykonanie robót budowlanych remontowych wielobranżowych oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej położonym przy ul. Św. Rocha 11a.
- Remont boisk
- Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Wykonanie prac remontowych pokrycia dachowego w budynku A23-CW Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Usługa dystrybucji dla Instytutu Książki w Krakowie w podziale na dwie części
- Wykwaterowanie Polski ład
- Świadczenie usług transportowych związanych z obsługą wyborów do Parlamentu Europejskiego
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.