eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na p

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Poznań: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu
Numer ogłoszenia: 275056 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu 1. szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych: - w okresie 25 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 225.500 szt. - dotyczy części 1 zamówienia realizowanej przez Placówkę Terenową KRUS w Koninie - w okresie 22 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 156.200 szt. - dotyczy części 2 zamówienia realizowanej przez Placówkę Terenową KRUS w Pile 2. Liczba świadczeniobiorców jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.00.00.00-0 ( Usługi finansowe i ubezpieczeniowe ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.1 Części 1 zamówienia: a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych następować będzie w terminie: - do 01. dnia każdego miesiąca - termin 01, - do 10. dnia każdego miesiąca - termin 10, - do 20. dnia każdego miesiąca - termin 20, b) wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 01 , 10 i 20), - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminem płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, 4.2 Część 2 zamówienia a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych następować będzie w terminie: - do 01. dnia każdego miesiąca - termin 01, - do 10. dnia każdego miesiąca - termin 10, b) wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 01 i 10), - wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminem płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, 4.3 W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy 4.4 Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo - rozliczeniowe świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu, 4.5 Zamawiający dopuszcza przekazywanie świadczeń określonych w pkt 4.1 i 4.2 w formie: a) usługi home banking wraz z raportem dyspozycji płatniczych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do umowy lub b) dyspozycji składających się ze zbioru zapisanego na magnetycznym nośniku informacji ( struktura zbiorów oraz sposób jego oznaczenia zostały określone w załączniku nr 1 do umowy) oraz raportu dyspozycji płatniczych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do umowy Zamawiający przygotowywać będzie dyspozycje dla Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień przed przekazaniem środków finansowych na realizację wypłat. 4.6 Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis zbiorów danych ( zaszyfrowanie) na magnetycznym nośniku informacji. Zamawiający zastrzega możliwość przekazywania wypłaty świadczeń za pomocą magnetycznego nośnika informacji w przypadku gdy realizacja usługi home- banking nie będzie możliwa z powodu awarii. 4.7 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru dokumentów ( raportu dyspozycji, magnetycznego nośnika informacji) z siedziby Zamawiającego tj. Placówki Terenowej KRUS w Koninie, ul. M. Kopernika 10 - w zakresie części 1 zamówienia, Placówki Terenowej KRUS w Pile, ul. W. Pola 4 - w zakresie części 2 zamówienia Odbioru dokonywać będzie osoba posiadająca identyfikator i upoważniona przez Wykonawcę. 4.8 W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu prześle je na rachunek Zamawiającego 4.9 W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty Wykonawca przekaże środki niewypłaconego świadczenia niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego. 4.10 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. 4.11 W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji uznaniowych , za każdy dzień opóźnienia , według stopy procentowej odsetek ustawowych. 4.12 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego udostępnienia, konserwacji i aktualizowania oprogramowania służącego do elektronicznego przekazywania zleceń wypłat świadczeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4.13 ceny świadczonych usług w trakcie trwania umowy nie ulegną zmianie. 5. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona do wykonania przez podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P.z.p. tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionym w § 9 ust.1 pkt 2, 3 lub 4, 5 SIWZ) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 ust. 1 pkt 6) SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; ( warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w § 9 ust.1 pkt 1 SIWZ) 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p. oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale II załącznik nr 2 do SIWZ; 2)aktualny dokument z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielania zamówienia albo składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, 3 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert , 5)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania określone w ust. 1 pkt 4 dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 6)sprawozdanie finansowe za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o jego badaniu; w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności Ponadto do oferty należy dołączyć: 7) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale II SIWZ - załącznik nr 1 8) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia ) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy 9)Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy zawarty w Rozdziale III SIWZ 10)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów ( np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2, 3 lub 4, 5 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, piętro VI, pok. 604.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu przegotowywanego przez Placówkę Terenową KRUS w Koninie w okresie od 01.10.2009r. do 31.10.2011r. W okresie 25 miesięcy szacunkowa ilość wypłat świadczeń wynosi ok. 225.500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu przegotowywanego przez Placówkę Terenową KRUS w Pile w okresie od 01.01.2010r. do 31.10.2011r. W okresie 22 miesięcy szacunkowa ilość wypłat świadczeń wynosi ok. 156.200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.