eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Ziębice: Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach.
Numer ogłoszenia: 377496 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355798 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach adres Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice (Zamawiający udostępnia miejsce świadczenia usług) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. we wszystkie dni, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość (konieczność) pracy również w soboty. Koordynator projektu - umowa zlecenie - 40 h/mies./9 mies.. Asystent projektu - umowa zlecenie - 20 h/mies./9 mies. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu. Wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych. Przez godzinę pracy należy rozumieć 60 minut Wykonawca ma obowiązek znać przepisy ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela a także znajomość obsługi programu Office. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Oferta składana jest na każdą część odrębnie. Część nr 1. Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu Umowa zlecenie 40 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 360 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi Koordynatora projektu odpowiedzialnego za realizację projektu pod względem merytorycznym i finansowym, zgodnie z umową i wnioskiem aplikacyjnym. Do jego obowiązków będzie należało: a. Bieżąca koordynacja i zarządzanie projektem w celu terminowej i właściwej realizacji całości projektu na wszystkich jego etapach. b. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą na poszczególnych etapach realizacji projektu -utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. c. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, a także przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. d. Koordynacja prac zespołu zarządzającego i podejmowanie decyzji. e. Rekrutacja uczestników projektu. f. Organizacja zajęć i nadzorowanie ich przebiegu. g. Opracowanie harmonogramu pracy kadry zarządzającej projektem. h. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. i. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. j. Współpraca z prowadzącymi zajęcia w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć. k. Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. l. Prowadzenie wewnętrznej kontroli realizacji projektu, nadzorowanie bieżących postępów, koordynacja i monitoring działań i rezultatów. m. Terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników. n. Nadzór nad obiegiem dokumentów. o. Opracowanie wewnętrznych procedur realizacji projektu, regulaminów, wewnętrznych instrukcji, wzorów dokumentów projektowych i innej dokumentacji projektowej. p. Nadzór nad realizacją budżetu, kontrola kwalifikowalności wydatków, dbanie o optymalizowanie kosztów. q. Przygotowywanie protokołów, raportów i notatek dotyczących realizacji projektu oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu. r. Nadzór nad prowadzonymi działaniami promocyjnymi i informacyjnymi. s. Realizacja zakupów i zamówień projektowych oraz dbanie o prawidłowe wykorzystanie zasobów materialnych w projekcie. t. Nadzór nad bazą danych uczestników projektu i ochroną ich danych osobowych. u. Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium podsumowującego projekt. v. Wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół. w. Ewidencja i rozliczanie wykonanych zadań. x. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. y. Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Część nr 2. Świadczenie usługi pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu Umowa zlecenie 20 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 180 Podstawowe obowiązki asystenta koordynatora to: współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem i kadrą pedagogiczną uczestniczącą przy realizacji projektu, prowadzenie punktu rekrutacyjnego na czas prowadzonej rekrutacji do projektu, prowadzenie biura projektu, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji projektu, wypełnianie PEFS, sporządzanie harmonogramów płatności, prowadzenie rejestru faktur, przygotowywania zestawień i wykazów oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z projektem, archiwizacja dokumentów projektowych, opracowanie harmonogramu zajęć projektowych i jego bieżąca aktualizacja, kontrola przebiegu zajęć wg harmonogramu, współpraca z uczestnikami projektu i ich rodzicami (opiekunami prawnymi), nadzór nad realizacją umów kadry merytorycznej projektu, pomoc przy raportach i analizach, przygotowywanie zestawień osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu realizacji projektu, monitorowanie prowadzenia zadań według harmonogramu i rezultatów, nadzór nad obiegiem informacji w szkole w ramach projektu, terminowe przekazywanie koordynatorowi wymaganych dokumentów, udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych, Pozostałe obowiązki na bieżąco wyznaczać będzie koordynator projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Uczeń z klasą-wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV-VI SP nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Mikołajczyk, ul. Wałowa 85a, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Krzyżaniak,, ul. Grunwaldzka 19/2,, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.