eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Ziębice: Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 355798 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora (część 1) i asystenta koordynatora (część 2) w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach adres Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice (Zamawiający udostępnia miejsce świadczenia usług) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. we wszystkie dni, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość (konieczność) pracy również w soboty. Koordynator projektu - umowa zlecenie - 40 h/mies./9 mies.. Asystent projektu - umowa zlecenie - 20 h/mies./9 mies. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu. Wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych. Przez godzinę pracy należy rozumieć 60 minut Wykonawca ma obowiązek znać przepisy ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela a także znajomość obsługi programu Office. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Oferta składana jest na każdą część odrębnie. Część nr 1. Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu Umowa zlecenie 40 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 360 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi Koordynatora projektu odpowiedzialnego za realizację projektu pod względem merytorycznym i finansowym, zgodnie z umową i wnioskiem aplikacyjnym. Do jego obowiązków będzie należało: a. Bieżąca koordynacja i zarządzanie projektem w celu terminowej i właściwej realizacji całości projektu na wszystkich jego etapach. b. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą na poszczególnych etapach realizacji projektu -utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. c. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, a także przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. d. Koordynacja prac zespołu zarządzającego i podejmowanie decyzji. e. Rekrutacja uczestników projektu. f. Organizacja zajęć i nadzorowanie ich przebiegu. g. Opracowanie harmonogramu pracy kadry zarządzającej projektem. h. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. i. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. j. Współpraca z prowadzącymi zajęcia w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć. k. Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. l. Prowadzenie wewnętrznej kontroli realizacji projektu, nadzorowanie bieżących postępów, koordynacja i monitoring działań i rezultatów. m. Terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników. n. Nadzór nad obiegiem dokumentów. o. Opracowanie wewnętrznych procedur realizacji projektu, regulaminów, wewnętrznych instrukcji, wzorów dokumentów projektowych i innej dokumentacji projektowej. p. Nadzór nad realizacją budżetu, kontrola kwalifikowalności wydatków, dbanie o optymalizowanie kosztów. q. Przygotowywanie protokołów, raportów i notatek dotyczących realizacji projektu oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu. r. Nadzór nad prowadzonymi działaniami promocyjnymi i informacyjnymi. s. Realizacja zakupów i zamówień projektowych oraz dbanie o prawidłowe wykorzystanie zasobów materialnych w projekcie. t. Nadzór nad bazą danych uczestników projektu i ochroną ich danych osobowych. u. Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium podsumowującego projekt. v. Wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół. w. Ewidencja i rozliczanie wykonanych zadań. x. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. y. Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Część nr 2. Świadczenie usługi pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu Umowa zlecenie 20 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 180 Podstawowe obowiązki asystenta koordynatora to: współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem i kadrą pedagogiczną uczestniczącą przy realizacji projektu, prowadzenie punktu rekrutacyjnego na czas prowadzonej rekrutacji do projektu, prowadzenie biura projektu, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji projektu, wypełnianie PEFS, sporządzanie harmonogramów płatności, prowadzenie rejestru faktur, przygotowywania zestawień i wykazów oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z projektem, archiwizacja dokumentów projektowych, opracowanie harmonogramu zajęć projektowych i jego bieżąca aktualizacja, kontrola przebiegu zajęć wg harmonogramu, współpraca z uczestnikami projektu i ich rodzicami (opiekunami prawnymi), nadzór nad realizacją umów kadry merytorycznej projektu, pomoc przy raportach i analizach, przygotowywanie zestawień osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu realizacji projektu, monitorowanie prowadzenia zadań według harmonogramu i rezultatów, nadzór nad obiegiem informacji w szkole w ramach projektu, terminowe przekazywanie koordynatorowi wymaganych dokumentów, udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych, Pozostałe obowiązki na bieżąco wyznaczać będzie koordynator projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wymaganą dokumentację świadczonej usługi. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże iż: W zakresie części 1 koordynator projektu - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego. W zakresie części 2 Asystent koordynatora projektu - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie średnie oraz minimum. 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. 6 do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na potencjał osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykazał obowiązkowy udział tych osób w wykonaniu zamówienia Odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich jest uprawnieniem wykonawcy. Jeżeli z niego korzysta, zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca musi po pierwsze: wskazać zasoby którymi będzie dysponował a zamawiający oceni, czy są one wystarczające do należytego wykonania zamówienia, po drugie: wykonawca zobowiązany jest wykazać dostępność tych zasobów, a więc określić m.in. stosunek łączący go z podmiotem trzecim. Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające, tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich, może żądać właściwych dowodów, a w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których ich skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, 2) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących programu, 5) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, wówczas termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 6) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego, Wykonawcy i Płatnika. 7) Zmiana osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zmiana może nastąpić pod warunkiem wskazania osoby która spełnia warunek określony w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Zamawiający nie przewiduje zmian do umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeśli usługa jest objęta podatkiem VAT) 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 20b - II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (sekretariat pokój nr 10 - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH 3. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 4. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ 5. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 6. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. 7. OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 11 WRZEŚNIA 2013 ROKU O GODZ. 10:30 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO TJ. W URZĘDZIE MIEJSKIM W ZIĘBICACH PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10 W ZIĘBICACH, W POKOJU NR 2 (SALA NARAD),.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Umowa zlecenie 40 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 360.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Umowa zlecenie 20 h/mies./9 mies. Razem liczba godzin - 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.