eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty w zakresie remontu dróg i placów na terenie Cmentarza Wojskowego część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Warszawa: Roboty w zakresie remontu dróg i placów na terenie Cmentarza Wojskowego część II
Numer ogłoszenia: 377124 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353444 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie, ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6339154, faks 022 6334491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie remontu dróg i placów na terenie Cmentarza Wojskowego część II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania /Robót w zakresie remontu dróg i placów na terenie Cmentarza Wojskowego część II/ w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 43/45. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie wymiany nawierzchni dróg wykonanych z płyt chodnikowych, płyt drogowych oraz asfaltu - CPV 45 23 32 22-1. Wymagany zakres zamówienia określają: - Kosztorys ofertowy, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki nr 1 i 2 do Zaproszenia. Warunki realizacji zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy. Na wykonane prace należy udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 4 lata. Okres gwarancji na w/w prace nie może być krótszy niż 4 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp. J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 lok.14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181834,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218530,35

  • Oferta z najniższą ceną: 218530,35 / Oferta z najwyższą ceną: 218530,35

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 10.06.2013 r. wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr DZP-371-11/13 na /Roboty budowlane związane z remontem dróg i placów na terenie Cmentarza Wojskowego/. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało w/w terminie przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Cmentarzy Komunalnych i na stronie internetowej ZCK, w którym przewidziano zamówienie uzupełniające, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na zamówienia uzupełniające przewidziano kwotę w wysokości 299.096,00 zł netto. Postępowanie o zamówienie publiczne zostało zakończone podpisaniem umowy z Zakładem Usług Brukarskich /ADROG/ Sp. J. Adam Dybcio - Eugenia Dybcio, Warszawa ul. Dobra 6 lok.14 nr wpisu do rejestru - Krajowy Rejestr Sądowy , Rejestr Przedsiębiorców nr 0000072475, nr NIP 526-10-09-540, numer REGON 010836914 na kwotę 363.010.20 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.