eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hańsk Pierwszy › "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY HAŃSK DO SZKÓŁ W ROKU 2017"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376891 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Hańsk Pierwszy: "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY HAŃSK DO SZKÓŁ W ROKU 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354068


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hańsk, krajowy numer identyfikacyjny 11019789400000, ul. ul. Osiedlowa  4, 22235   Hańsk Pierwszy, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 714 028, faks 825 714 461, e-mail gmina@hansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.hansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY HAŃSK DO SZKÓŁ W ROKU 2017"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu z miejsca zamieszkania - z wyznaczonych punktów zbiórki do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku, Gimnazjum Publicznego w Dubecznie uczniów z terenu gminy Hańsk oraz odwozu ze szkół po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca ich zamieszkania - do wyznaczonych punktów zbiórki w roku 2017. Przewóz uczniów odbywać się będzie w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. we wszystkie dni nauki z wyłączeniem okresów ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych. Usługa będzie świadczona według ustalonego z wybranym Wykonawcą harmonogramu dowozów i odwozów uczniów, który będzie dostosowany do planu zajęć placówek oświatowych. Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez wybranego Wykonawcę innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu planu zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy oraz zmiany godzin dowozu i odwozu związane z dostosowaniem kursu do planu zajęć placówki za uprzednim poinformowaniem Wykonawcy. Rozpoczęcie (początek trasy) i zakończenie (koniec trasy) ustala się od miejsca /przystanku wejścia/opuszczenia przez opiekuna pojazdu. W kilometrażu nie uwzględnia się dojazdu Wykonawcy z bazy do przystanków początkowych oraz z przystanków końcowych do bazy W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. Oprócz kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz i odwóz dzieci na okolicznościowe imprezy (np. choinka, piknik). Wykonanie usługi musi odbywać się zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się trzema autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach, posiadającymi zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie oraz ubezpieczonymi w zakresie OC, NW. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu w celu dokończenia przewozu wliczony w cenę zamówienia. W przypadku awarii autobusu lub innego zdarzenia losowego zaistniałego w trakcie dowożenia, przewoźnik zobowiązuje się do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego i szkoły o zaistniałej sytuacji. W przypadku nie podstawienia autobusu w ciągu godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający. Zastrzega się możliwość zmiany trasy przejazdu oraz jej długości np. skrócenie ( w sytuacji nie odbycia kursu w związku ze skróceniem zajęć lekcyjnych) . Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie tras, kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1km zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych, oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT158964.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Chełmie Sp. z .o.,  ,  Chełm, ul. Hutnicza 3,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171681,72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171681,72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180587,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.