Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354068 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Hańsk Pierwszy: "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY HAŃSK DO SZKÓŁ W ROKU 2017"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hańsk, krajowy numer identyfikacyjny
11019789400000, ul.
ul. Osiedlowa
4,
22235
Hańsk Pierwszy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 714 028, e-mail
, faks
825 714 461.
Adres strony internetowej (URL): www.hansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
ughansk.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem niważności za pośrednicwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Hańsk, Hańsk Pierwszy, ul. Osielowa 4, 22-235 Hańsk Pierwszy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY HAŃSK DO SZKÓŁ W ROKU 2017"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: " Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Hańsk do szkół w roku 2017 " 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu z miejsca zamieszkania - z wyznaczonych punktów zbiórki do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku, Gimnazjum Publicznego w Dubecznie uczniów z terenu gminy Hańsk oraz odwozu ze szkół po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca ich zamieszkania - do wyznaczonych punktów zbiórki w roku 2017. 3.Przewóz uczniów odbywać się będzie w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. we wszystkie dni nauki z wyłączeniem okresów ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych. 4.Usługa będzie świadczona według ustalonego z wybranym Wykonawcą harmonogramu dowozów i odwozów uczniów, który będzie dostosowany do planu zajęć placówek oświatowych. 5.Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez wybranego Wykonawcę innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu planu zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie. 6.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy oraz zmiany godzin dowozu i odwozu związane z dostosowaniem kursu do planu zajęć placówki za uprzednim poinformowaniem Wykonawcy. 7.Rozpoczęcie (początek trasy) i zakończenie (koniec trasy) ustala się od miejsca /przystanku wejścia/opuszczenia przez opiekuna pojazdu. 8.W kilometrażu nie uwzględnia się dojazdu Wykonawcy z bazy do przystanków początkowych oraz z przystanków końcowych do bazy 9.W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 10.Oprócz kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz i odwóz dzieci na okolicznościowe imprezy (np. choinka, piknik). 11.Wykonanie usługi musi odbywać się zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. 12.Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się trzema autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach, posiadającymi zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie oraz ubezpieczonymi w zakresie OC, NW. 13.Zamawiający ma prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą. 14.W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu w celu dokończenia przewozu wliczony w cenę zamówienia. 15.W przypadku awarii autobusu lub innego zdarzenia losowego zaistniałego w trakcie dowożenia, przewoźnik zobowiązuje się do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego i szkoły o zaistniałej sytuacji. 16.W przypadku nie podstawienia autobusu w ciągu godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 17.Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający. 18.Zastrzega się możliwość zmiany trasy przejazdu oraz jej długości np. skrócenie ( w sytuacji nie odbycia kursu w związku ze skróceniem zajęć lekcyjnych) . Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie tras, kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1km zaoferowaną przez Wykonawcę. 19.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a)jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 20.Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych, oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami 21.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 5 SIWZ 22.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące trasy: 1)Trasa Nr 1 ranna obejmuje dwa kursy: a)kurs pierwszy kierunek: Hańsk - Ujazdów - Stary Majdan - Rudka Łowiecka - Konstantynówka - Hańsk Pierwszy /szkoła podstawowa / - Dubeczno /gimnazjum/, długość trasy ok. 22 km w godz. 6:30 do 7:10 przewidywana liczba uczniów 27 b)kurs drugi kierunek: Dubeczno /gimnazjum/ - Osowa - Dubeczno centrum - Dubeczno /gimnazjum - Hańsk Pierwszy/szkoła/;długość trasy ok. 31 km w godz. 7:10 do 7:50 przewidywana liczba uczniów - 48 Razem trasa Nr 1 ranna wynosi orientacyjnie około . 53 km 2) Trasa Nr 1 popołudniowa obejmuje trzy kursy: a) kurs pierwszy - kierunek: Hańsk Pierwszy/szkoła/ - Dubeczno /centrum GOK/ - Hańsk Pierwszy/szkoła/ długość trasy ok. 10 km w godz. 12:40 do 13:00. b)kurs drugi - kierunek: Hańsk Pierwszy/szkoła/ - Hańsk-Kolonia - Krychów -Hańsk Pierwszy - Szcześniki -Żdżarka- Hańsk Pierwszy/szkoła/ długość trasy ok. 33 km w godz.13:00 do 13:55 c)kurs trzeci - kierunek: Hańsk Pierwszy/szkoła/ - Dubeczno /gimnazjum/ - Dubeczno /centrum GOK/ - Osowa - Hańsk długość trasy ok. 32 km w godz14:25 do 15:10 Razem trasa Nr 1 popołudniowa wynosi orientacyjnie około 75 km Dzienna ogólna liczba kilometrów trasy Nr 1 wynosi około 128 km 3)Trasa Nr 2 ranna obejmuje dwa kursy: a)kurs pierwszy - kierunek: Hańsk /szkoła/ - Krychów - Hańsk-Kolonia - Hańsk Pierwszy - Żdżarka - Szcześniki - Hańsk Pierwszy/szkoła/ - Dubeczno /gimnazjum/ długość trasy ok. 33 km w godz. 6:40 do 7:25 przewidywana liczba uczniów - 43 b)kurs drugi kierunek: Dubeczno /gimnazjum/ - Dubeczno /centrum GOK / - Hańsk Pierwszy/szkoła/ długość trasy ok. 9 km w godz. 7:30 do 7:50 przewidywana liczba uczniów 47 Razem trasa Nr 2 ranna wynosi orientacyjnie ok. 42 km 4)Trasa Nr 2 popołudniowa obejmuje trzy kursy: a)kurs pierwszy kierunek :Hańsk Pierwszy /szkoła/ - Hańsk Drugi - Bukowski Las - Rudka Łowiecka -Konstantynówka-Rudka Łowiecka - Stary Majdan - Ujazdów - Hańsk Kolonia- Hańsk Pierwszy /szkoła/ długość trasy ok. 22 km w godz. 13:00 do 13:40 b)kurs drugi kierunek :Hańsk Pierwszy /szkola/ - Wojciechów - Kulczyn Kolonia - Kulczyn - Wincencin - Hańsk Pierwszy /szkoła/ długość trasy ok.28 km w godz. 13:40 do 14:35 c)kurs trzeci kierunek Hańsk Pierwszy/szkoła/ - Dubeczno/gimnazjum/- Hańsk Kolonia - Krychów - Hańsk Pierwszy - Szcześniki-Żdżarka- Hańsk Pierwszy / szkoła/ długość trasy ok. 35 km w godz. 14:35 do 15:25 Razem trasa Nr 2 popołudniowa wynosi ok. 85 km Dzienna ogólna liczba kilometrów trasy Nr 2 wynosi orientacyjnie około 127. km 5)Trasa Nr 3 ranna obejmuje jeden kurs: a)kurs pierwszy kierunek: Kulczyn - Kulczyn Kolonia - Ujazdów - Hańsk Kolonia - Hańsk Pierwszy - Dubeczno /gimnazjum/ w godz. 6:50 do 7:10 przewidywana liczba uczniów 44 Razem trasa ranna Nr 3 wynosi orientacyjnie około 11 km Dzienna ogólna liczba kilometrów trasy Nr 3 wynosi orientacyjnie około 11km Ogólna orientacyjna dzienna liczba kilometrów trzech tras wynosi około 266 km.
II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje co najmniej trzema autobusami zapewniającymi miejsca siedząca wszystkim dzieciom. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wykazu autobusów stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. Dopuszcza się inną formę złożenia wykazu zawierającą dane zgodne z załącznikiem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje co najmniej trzema autobusami zapewniającymi miejsca siedząca wszystkim dzieciom. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wykazu autobusów stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. Dopuszcza się inną formę złożenia wykazu zawierającą dane zgodne z załącznikiem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Jarosław, Żurawica, Przemyśl.
- Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2024/2025
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2024/2025
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w terminie 28.08-01.09.2024 r. na trasie Warszawa (Polska) - Praga (Czechy) - Warszawa (Polska)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.