eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienia funkcji Inżyniera oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Wałbrzych: Pełnienia funkcji Inżyniera oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 376807 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343433 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia funkcji Inżyniera oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje Pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu. Kontrakt z wykonawcą robót budowlanych prowadzony będzie według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Przedsięwzięcie polega na budowie jednojezdniowego odcinka drogi gminnej długości ok. 1260 m od skrzyżowania dwupoziomowego z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 379 typu rondo wraz z wykonaniem wiaduktu drogowego nad drogą powiatową i oświetleniem odcinka drogi w przekroju ulicznym. Przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych: roboty rozbiórkowe nawierzchniowe i elementów oświetlenia, wykonanie wiaduktu drogowego, wykonanie robót ziemnych, w tym: zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach przepuszczczalnych i skalistych, wykonanie wysokich nasypów w rejonie wiaduktu, przebudowę skrzyżowania ul. Uczniowskiej z łącznikiem do drogi powiatowej, budowa skrzyżowania typu rondo z drogą wojewódzką nr 379, budowę 6 przepustów pod drogą, zamocowanie barier ochronnych, wykonanie zaprojektowanych elementów odwodnienia w tym umocnienia rowów, ścieku skarpowego i odprowadzenie wód powierzchniowych do rowów, rozbudowę oświetlenia drogowego, wykonanie elementów zieleni, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych - umowę z Wykonawcą podpisano 25 listopada 2010 r. Termin zakończenia prac budowlanych: 5.11.2011r.. Termin wykonania robót budowlanych rozpoczyna swój bieg od Daty Rozpoczęcia. Datę Rozpoczęcia wyznaczy Inżynier kontraktu w terminie nie dłuższym niż 30 dni od podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych kontraktu. Data Rozpoczęcia zostanie wyznaczona Wykonawcy robót budowlanych z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 7 dni. Wykonawca robót budowlanych udzieli Zamawiającemu rękojmi należytego wykonania oraz gwarancji jakości na okres 60 miesięcy od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości robót. Przewidziany w Kontrakcie Okres Zgłaszania Wad wynosi 60 miesięcy od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości robót Za normalne godziny pracy w dniach roboczych przyjęto: 6.00 - 22.00. Sposób rozliczenia inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych: ryczałtowo-obmiarowy. Wykonawca robót budowlanych wyłoniony zostanie w przetargu nieograniczonym przeprowadzonym zgodnie z ustawą pzp. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej www.zdik.walbrzych.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera i sprawującego nadzór inwestorski: 1) nadzór należy pełnić według standardów FIDIC. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), 2) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 3) współpraca z nadzorem autorskim, 4) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 5) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 6) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 7) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 8) współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 9) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych punktów głównych geodezyjnych, 10) przynajmniej jednokrotną w ciągu tygodnia obecność Inżyniera na terenie budowy, w okresie trwania budowy, 11) obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, nie rzadziej niż raz w tygodniu. Obecności pozostałych inspektorów na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, a w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru nie rzadziej niż raz w tygodniu, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) akceptacja ubezpieczeń, 14) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 15) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 16) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 20) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 21) opracowanie wniosków na roboty zamienne lub zamówienia uzupełniające oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 22) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 23) zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 24) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz. 628), 25) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 26) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 27) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 28) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 30) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 31) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i Inżyniera oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 32) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 33) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, 34) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 35) weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 36) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji, 37) w okresie gwarancji, raz w roku, dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inżynier nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 38) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 39) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 40) sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, 41) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 42) wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 43) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 44) prowadzenie rozliczeń, 45) sporządzanie planów strategicznych i planów pracy, 46) współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji, 47) obsługa Okresu Zgłaszania Wad. Od Inżyniera wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z następujących klauzul Warunków Kontraktu z wykonawcą robót budowlanych: klauzula 2.1 [Prawo dostępu do Terenu Budowy] klauzula 3.2 [Pełnomocnictwa wydane przez Inżyniera] klauzula 4.4 [Podwykonawcy] klauzula 5 [Wyznaczeni Podwykonawcy] klauzula 8.4 [Przedłużenie Czasu na Ukończenie] klauzula 8.8 [Zawieszenie Robót] klauzula 8.11 [Przedłużone zawieszenie] klauzula 10.3 [Zakłócanie Prób Końcowych] klauzula 12.2 [Metody Obmiaru] klauzula 13 [Zmiany i korekty] klauzula 17.4 [Następstwa ryzyka Zamawiającego] klauzula 19.4 [Następstwa Siły Wyższej] W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się także przeprowadzenie przez Inżyniera sprawdzających pomiarów geodezyjnych oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe w następującym zakresie: wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach) - min. 6 próbek, wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji oraz podbudowy z betonu - min. 6 próbek, wskaźnik zagęszczenia gruntów nasypowych - min. 8 próbek, badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek) - min. 8 prób, skład i właściwości mieszanki mineralno-asfaltowej - min. 8 próbek, odwierty rdzeniowe dla mieszanek mineralno-asfaltowych - min. 8 odwiertów, badanie zagęszczenia i właściwości fizycznych mieszanki mineralno-asfaltowej - min. 8 prób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Grontmij Nederlanden B.V., De Holle Bilt 22,, De Holle Bilt 22, 3732 HM De Bilt,, kraj/woj. Holandia.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315881,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169945,45 / Oferta z najwyższą ceną: 450442,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.