To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376724 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Poznań: Wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349063 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
63453373100000, ul.
ul. Ratajczaka
42655,
61815
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 566 700, faks
618 566 788, e-mail
gosciniakm@wsa.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): wsa.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II Prez. O/AG -29-4/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa będzie wykonywana w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. we wszystkie dni -zarówno dni robocze jak i dni ustawowo wolne od pracy. Przez cały okres obowiązywania umowy (365 dni) Wykonawca zapewnia dwóch pracowników ochrony przez 24 godziny. Dodatkowo przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca w dni robocze (251 dni) zapewnia w godzinach od 7:00 do 15:00 dodatkowo jednego pracownika ochrony. Usługa obejmuje: - ochrona wyposażenia oraz dokumentów przed zaborem lub zniszczeniem, - niedopuszczanie do filmowania, fotografowania lub szkicowania pomieszczeń bez zgody Kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej, - zapewnienie bezpiecznej ewakuacji ludzi i dokumentacji służbowej, - prowadzenie depozytu rzeczy ( bagażu) osób wchodzących, - zakaz wpuszczania na teren budynku osób o wyraźnych cechach nadużycia alkoholu lub innych podobnie działających środków, - utrzymanie posterunku w ładzie i czystości oraz przestrzeganie zasady nie wpuszczania na teren posterunków osób niezatrudnionych w ochronie, - zachowanie w czasie służby pełnej sprawności fizycznej i psychicznej, - bezwarunkowe przestrzeganie zakazu spożywania w miejscu pracy alkoholu, innych środków odurzających oraz bezwzględny zakaz przychodzenia i przebywania w pracy pod ich wpływem, - podczas służby pracowników ochrony obowiązuje zakaz przyjmowania osób w celach prywatnych, - zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu, - nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą, włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami, - powiadamiania Zamawiającego i Policji o aktach wandalizmu, - obsługa bramek pirotechnicznych zainstalowanych w obiekcie; - wykonywanie czynności w zakresie informacji petentów; - obsługa centrali telefonicznej; - systematyczny obchód budynku przez pracownika ochrony, przy czym nie rzadziej niż co 4 godziny; - obsługa systemu monitoringu, - weryfikacja wskazań systemu sygnalizacji pożaru i podjęcie działań zgodnie z instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obowiązującego w budynku; - zapobiegania aktom wandalizmu, - umożliwienie wstępu na teren obiektu wyznaczonych osobom, np. sprzątającym, wywożącym śmieci, itd. oraz osobom korzystającym z zaplecza konferencyjno - szkoleniowego - również w dni wolne od pracy - godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny - obsługiwanie, kontrolowanie i nadzorowanie ruchu osobowego i towarowego, - wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony obiektów zleconych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79714000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT390560.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 375132.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.