eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P/29/BIUROWE/2014 na dostawę materiałów biurowych, baterii i materiałów elektrycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-16

Warszawa: P/29/BIUROWE/2014 na dostawę materiałów biurowych, baterii i materiałów elektrycznych
Numer ogłoszenia: 376068 - 2014; data zamieszczenia: 16.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314348 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/29/BIUROWE/2014 na dostawę materiałów biurowych, baterii i materiałów elektrycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i materiałów elektrycznych (zwanych dalej materiałami biurowymi) i dostarczanie ich do siedziby Zamawiającego na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz artykułów zawierają formularze cenowe. Część 1 -materiały biurowe Część 2 - baterie Część 3 - materiały elektryczne Miejsce dostawy materiałów biurowych do Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul .Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianych materiałów - 4 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że oferowane produkty spełniają n/w warunki: a) ich stosowanie nie naruszy praw gwarancyjnych producenta sprzętu, dla których są przeznaczone, b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) ich jakość i parametry techniczne i eksploatacyjne nie mogą być gorsze niż produktu oryginalnego. Zamawiający wymaga dostawy produktów, których parametry techniczne i eksploatacyjne są zgodne z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia i gwarantują pełną kompatybilność ze sprzętem użytkowanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że będzie żądał od Wykonawcy wykazania, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą bądź lepszą jakością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że parametry techniczne i eksploatacyjne, jakość lub niezawodność dostarczonych przez Wykonawcę produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów technicznych i eksploatacyjnych jakości i niezawodności produktu oryginalnego, wówczas Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wymiany produktu na nowy. W przypadku dostarczenia produktów równoważnych Wykonawca gwarantuje: . zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego równoważnego materiału eksploatacyjnego, . bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności,w sytuacji, gdy Zamawiający, w wyniku zastosowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, wówczas Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące tych urządzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały biurowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54428,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50657,46

  • Oferta z najniższą ceną: 50657,46 / Oferta z najwyższą ceną: 73009,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: baterie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma P.P.H.U. Content Sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8755,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4948,13

  • Oferta z najniższą ceną: 10924,77 / Oferta z najwyższą ceną: 10924,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: materiały elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa TONEX Sławomir Gołąbek, ul. Kościelna 7, Kiędzierzyn- Kozik, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6583,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5621,28

  • Oferta z najniższą ceną: 5621,28 / Oferta z najwyższą ceną: 7276,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.