eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Osieck: Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł
Numer ogłoszenia: 376000 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323230 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 1.233.260,00 zł słownie: jeden milion dwieście trzydzieści trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt zł. z przeznaczeniem na spłatę zobowiązania finansowego gminy z tytułu zaciągniętego kredytu w kwocie pozostającej do spłaty 1.233.260,00 zł. Kredyt nie będzie przekazany na konto Gminy. Bank, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokona spłaty bezpośrednio na rachunek Bank Ochrony Środowiska w Warszawie (56 1540 1157 1115 5732 4759 0004) ww. zobowiązania do dnia 30.11.2014 r. Termin ostatecznego wykorzystania kredytu do 30.11.2014 r. Karencja w spłacie rat do 31.12.2014 r. Okres spłaty kredytu: od dnia 31 grudnia 2014 r. do dnia 30 września 2023r. w następujących terminach i ratach: 31.12.2014 r.180.000 zł 31.3.2015 r. 25.000 zł 30.6.2015 r. 25.000 zł 30.9.2015 r. 25.000 zł 31.12.2015 r.25.000 zł 31.3.2016 r. 25.000 zł 30.6.2016 r. 25.000 zł 30.9.2016 r. 25.000 zł 31.12.2016 r.25.000 zł 31.3.2017 r. 25.000 zł 30.6.2017 r. 25.000 zł 30.9.2017 r. 25.000 zł 31.12.2017 r.25.000 zł 31.3.2018 r. 30.000 zł 30.6.2018 r. 30.000 zł 30.9.2018 r. 30.000 zł 31.12.2018 r.30.000 zł 31.3.2019 r. 30.000 zł 30.6.2019 r. 30.000 zł 30.9.2019 r. 30.000 zł 31.12.2019 r.30.000 zł 31.3.2020 r. 30.000 zł 30.6.2020 r. 30.000 zł 30.9.2020 r. 30.000 zł 31.12.2020 r.30.000 zł 31.3.2021 r. 30.000 zł 30.6.2021 r. 30.000 zł 30.9.2021 r. 30.000 zł 31.12.2021 r.30.000 zł 31.3.2022 r. 40.000 zł 30.6.2022 r. 40.000 zł 30.9.2022 r. 40.000 zł 31.12.2022 r.40.000 zł 31.3.2023 r. 40.000 zł 30.6.2023 r. 40.000 zł 30.9.2023 r. 33.260 zł Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, na podstawie dokumentów obciążeniowych począwszy od następnego miesiąca, w którym zostanie podpisana umowa. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco. W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz do zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej gminy. Zamiar dokonania zmian w harmonogramie powinien być zgłoszony Wykonawcy na piśmie najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego termin zapłaty raty, której zmiana dotyczy, a wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sobieniach Jeziorach 08-443 Sobienie Jeziory, ul. Duży Rynek 17, 08-443 Sobienie Jeziory, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159339,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159339,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159339,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.