eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Osieck: Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł
Numer ogłoszenia: 323230 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl www.bip.osieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 1.233.260,00 zł (słownie: jeden milion dwieście trzydzieści trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt zł). z przeznaczeniem na spłatę zobowiązania finansowego gminy z tytułu zaciągniętego kredytu w kwocie pozostającej do spłaty 1.233.260,00 zł. Kredyt nie będzie przekazany na konto Gminy. Bank, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokona spłaty bezpośrednio na rachunek Bank Ochrony Środowiska w Warszawie (56 1540 1157 1115 5732 4759 0004) ww. zobowiązania do dnia 30.11.2014 r. Termin ostatecznego wykorzystania kredytu do 30.11.2014 r. Karencja w spłacie rat do 31.12.2014 r. Okres spłaty kredytu: od dnia 31 grudnia 2014 r. do dnia 30 września 2023 r. w następujących terminach i ratach: 1. 31.12.2014 r. 180.000 zł 2. 31.3.2015 r. 25.000 zł 3. 30.6.2015 r. 25.000 zł 4. 30.9.2015 r. 25.000 zł 5. 31.12.2015 r. 25.000 zł 6. 31.3.2016 r. 25.000 zł 7. 30.6.2016 r. 25.000 zł 8. 30.9.2016 r. 25.000 zł 9. 31.12.2016 r. 25.000 zł 10. 31.3.2017 r. 25.000 zł 11. 30.6.2017 r. 25.000 zł 12. 30.9.2017 r. 25.000 zł 13. 31.12.2017 r. 25.000 zł 14. 31.3.2018 r. 30.000 zł 15. 30.6.2018 r. 30.000 zł 16. 30.9.2018 r. 30.000 zł 17. 31.12.2018 r. 30.000 zł 18. 31.3.2019 r. 30.000 zł 19. 30.6.2019 r. 30.000 zł 20. 30.9.2019 r. 30.000 zł 21. 31.12.2019 r. 30.000 zł 22. 31.3.2020 r. 30.000 zł 23. 30.6.2020 r. 30.000 zł 24. 30.9.2020 r. 30.000 zł 25. 31.12.2020 r. 30.000 zł 26. 31.3.2021 r. 30.000 zł 27. 30.6.2021 r. 30.000 zł 28. 30.9.2021 r. 30.000 zł 29. 31.12.2021 r. 30.000 zł 30. 31.3.2022 r. 40.000 zł 31. 30.6.2022 r. 40.000 zł 32. 30.9.2022 r. 40.000 zł 33. 31.12.2022 r. 40.000 zł 34. 31.3.2023 r. 40.000 zł 35. 30.6.2023 r. 40.000 zł 36. 30.9.2023 r. 33.260 zł Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, na podstawie dokumentów obciążeniowych począwszy od następnego miesiąca, w którym zostanie podpisana umowa. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz do zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej gminy. Zamiar dokonania zmian w harmonogramie powinien być zgłoszony Wykonawcy na piśmie najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego termin zapłaty raty, której zmiana dotyczy, a wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 z póz. zm. bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełniania ww warunku za pomocą dokumentów wyżej wymienionych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp, pełnomocnictwo do podpisania oferty, projekt umowy Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osieck ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok.6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osieck ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok.3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n.d..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.