eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Modernizacja sali widowiskowo-konferencyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Wieliszew: Modernizacja sali widowiskowo-konferencyjnej
Numer ogłoszenia: 375548 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298848 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali widowiskowo-konferencyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali widowiskowo-konferencyjnej przy Urzędzie Gminy Wieliszew wraz z instalacjami, wyposażeniem obiektu w niezbędny sprzęt i urządzenia oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu płyty fundamentowej pod instalację wentylacji mechanicznej, pochylni dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, na terenie działek o nr ewid. 46/11, 46/12 w miejscowości Wieliszew, gmina Wieliszew w ramach zadania pn. Modernizacja sali widowiskowo-konferencyjnego - projekt i wykonanie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, opracowaną przez firmę: Autorska Pracownia Architektury - Jaszczak Piotr z siedzibą: 90-406 Łódź, ul. Piotrowska 17 p. 305. Wszystkie materiały budowlane użyte do przebudowy przedmiotowej inwestycji muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne z parametrami technicznymi z dokumentacja techniczną. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: a)rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w umowie; b)zapewnienia obsługi geodezyjnej na własny koszt, w tym wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; c)wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami; d)zapewnienia materiałów budowlanych spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.); e)wykonania zamówienia z materiałów nowych oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych; f)konsultowania z Zamawiającym jakości i kolorystyki materiałów przed wbudowaniem; g)wykonania wszystkich prac, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zasadami sztuki budowlanej; h)ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż. i sanitarnych; i)nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy; utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowania terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego; j)zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; k)wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) [na podstawie art. 21a ww. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane] oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń; l)załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego; m)dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem; n)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy; o)Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiajacego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; p)zgłaszania inspektorom nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające; q)wykonania wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; r)poniesienia kosztów uzgodnień, nadzorów i opinii; s)opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; t)uczestniczenia wraz z Zamawiającym w obowiązkowej kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu; u)udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesiecy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót; Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: a)I etap do realizacji w roku 2013 obejmujący wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w rozdziale 5 pkt 5.2 ppkt I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do dnia 29.11.2013 r. b)II etap do realizacji w roku 2014 obejmujący wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w rozdziale 5 pkt 5.2 ppkt II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do dnia 30.05.2014 r. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od określonych w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją techniczną, Polskimi Normami, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia współfinansowany z Programu: Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura kultury nr 25282/12/A1, ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kompletnej dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 7 oraz przedmiarach robót, stanowiących Załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do opracowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany z Programu: Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura kultury nr 25282/12/A1, ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BUDEX Krzysztof Skrzypczyński, ul. Podleśna 17, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1659927,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1829010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1829010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2018491,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.